Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Åh du har ju ett sånt träns som jag vill ha. TYcker de är så snygga i sin enkelhet.

Fin häst har du också.

dregel dregel :d
Vilken fin häst du har

hmm, vad har jag gjort för fel nu då.
gå in på sandrabjelkelov.bilddagboken.se då, funkar det då och under dagens datum.

Men var bor du!? Ser ju ut o varit jättekallt hos er idag.
Trodde ju att t.o.m norraste norrland hade högsommarvärme idag ;)

bor i en lappkoja uppe i jukkasjärvi :P nä men gamla bilder, men mina senaste, ska försöka få in lite nya imorgon, men börjar bli cenil då jag alltid glömmer kameran :P

Gör ett försök och ser om jag minns hur man får in bilder..
Om det fungerar är det från senaste tävlingen.. :)

27880994.jpg

27880995.jpg

*kl*

Här kommer bilder på oss, vi är nybörjare och jag har även haft fullt upp att bygga upp häst igen efter utlåning och bli va med bla. stegrningar. Men framåt går det och framför allt kul har vi :D

Och en liten film på en rollback, hon tycker de är kanonroligt, tyvärr som vanligt med denna damen så ligger hon alltid steget före och tror sig veta vad vi ska göra så om vi gör en vänding så ska hon vända vid varje stopp sen :p Men det är bara fortsätta träna på att lära henne vänta på mig.

http://www.youtube.com/watch?v=VGQdAhgWN_Q

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 607
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka