Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Red en långtur på 1.4 mil, gossen skötte sig super. Mötte 6 traktoren, varav 2 dubbeldäckare, sedan mötte vi en timmerbil och sist 4 bilar + en massa bilar och lastbilar som åkte på landsvägen vi korsade. Inte rädd för trafik här inte :p Men varmt var det :)

En av våra pållar....:love:

IMG_0652.jpg

Jag har nyligen börjat med westernridning och jag älskar det!
Det är rent ut sagt för jävla roligt!

Min sambo hade tydligen fotat mig när jag red och av bilderna att döma så rider jag verkligen med ett stort smile hela tiden. Underbart!

nappeoramona.jpg

TACK !

Eftersom jag är såå stolt över honom så plågar jag er alla med några fler nytagna foton... :p

Mvh Black

27296408.jpg

27296416.jpg

27242012.jpg

*KL*

Tänkte bjuda på lite ridbilder... *fniss* Gutis hingst och lilla jag..

Dressyr.jpg

Spinn.jpg

Travjobb.jpg

:) Cowboy dressage anyone...? :rofl::rofl:

hörru lillstjärt!!!!! Inte så att du badar i sadeln kanske ;)

ja alltså.. jag Borde ju rida i en 14-15 tums sadel.. den här är en 17 tums cuttingsadel. *fniss* lite som att rida i en hockeyrink, det går Meeeeeeeeeeen det är litta halt ibland :rofl::rofl::angel:

That's the spirit! Cowboy Dressage, det bästa av två världar?! Fniss. ;):D
Men hästen är läcker som tusingen fast sadeln är för stor..!

hehe ja.. sadeln är ju köpt till en betydligt större ryttare än mig :angel: men, men... det positiva med mitt lilla arsel är ju att jag utan problem kan få plats i de flesta barnsadlar... :rofl::rofl: bara väääänta ni tills jag fått min 14 tums ladies roping sadel, då får ni se hur jag sitter i en sadel som faktiskt Passar! :p

Vilken läckerbit! underbar färg!:)

min lille skrutt ser förfärlig ut, men fastnade ändå på några kort!

b5.jpg

b15.jpg

b25.jpg

mhm, visst är han en stilig pojke! ..och schysst med som jobbar på fastän jag sitter som en råtta i den där sadeln!

skönt å höra att det är fler som har bebisar som ser lite... fluffiga ut. :o:love: han e så söt!

mhm, visst är han en stilig pojke! ..och schysst med som jobbar på fastän jag sitter som en råtta i den där sadeln!

skönt å höra att det är fler som har bebisar som ser lite... fluffiga ut. :o:love: han e så söt!

ha ha ja man kan ju inte få allt!;)

Fluffiga... ja fy dom är smutsiga, kletiga och klibbiga ifrån varandras saliv:cool: och Nimbus hade dagen till ära stylat sig med gröna slingor och färgat sitt vita skägg brunt...
urk vid närmare eftertanke gör det inget att han är inne i trotsåldern och vägrar komma närmare matte än 1 meter...:angel:

när får man se nya bilder på ditt lilla underverk?:)

*asgarv* jadu... kanske i morgon kanske? :angel: om inte annat ska jag se om du inte kan få en närbild på hur fluffig och fin man är efter att ha brottats med den resterande vinterpälsen.. jag börjar fundera på hur mkt päls donnan egentligen har! Och om det inte finns lite islandshäst någonstans i stamtavlan :rofl: hur mkt man som helst, som står åt artonhåll samtidgt (don efter person, jag ser ju ut sån i skallen jag med för jämnan.. vi är en snygg matchning!)

hihi målande uttryckt, inte sant? *fniss* då skulle du träffa mig på riktigt, för jag är inte nådig med dumma liknelser när jag försöker förklara saker och ting.... :angel:

Bewwan har humor o full av liknelser. Men hon e ju hälften sörmlänska.:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025