Era Hundar! *bilder*

Sv: Era Hundar! *bilder*

hehe ja hon är supersöt!:love:
gillartibbar,du förstår-min pekingese tik har en tibbekille som pojkvän(våran granne):p

hehe så sött för dom gillar varann jätte mkt!
min väninna har dessutom 2 st tibbar,en svart och en sobel färgad...hon ställer ut den svarta..jätte söta båda två!

hehe japp fin är gubben min:p
jo vi ska ev "avla" han,el ja iaf låta han få en kull..men som sagt-måste finna en bra tik åt han..

såg bilderna på Tindra..Jätte fin hon är!
vilka JÄTTE öron:love:
haha så sött! så fint när dom ahr stoooora "fladdermus öron" hihi min har också ganska stora å det ser så skojsigt ut:)
hur gammal sa du att Tindra var?

haha ja valapr är fööör underbara!:love: :love: skulle kunna ha flera st här å bara gosa å leka å ha det!!

dom luktar dessutom SÅÅÅ gott när man precis fått hem dem...helt udnerbara,hela valpperioden är helt underbar!

*om dom bara kunde förbli så dära små för evigt...:devil: *

Nikkis ! RÖKNING DÖDAR, säg det till din husse

Nikkis skrev:
haha ja valapr är fööör underbara!:love: :love: skulle kunna ha flera st här å bara gosa å leka å ha det!!

dom luktar dessutom SÅÅÅ gott när man precis fått hem dem...helt udnerbara,hela valpperioden är helt underbar!

*om dom bara kunde förbli så dära små för evigt...:devil: *

Visst e dom :love: Men ska jag vara ärlig så längtar jag tills valptiden är över :angel: Det är inte så kul med sönderbitna armar och händer, plocka skor överallt, plocka upp filtarna osv. :D :love: Men visst är de underbara. Fast Atlas luktade INTE gott, han luktade snarare skunk men det fixade sig senare :D
Det är bara synd att man inte träffar på så många hundar så han får leka av sig. Det blir ju lite skillnad mot att ha 9 syskon att leka med varje dag och sen kanske träffa en hund 1 till 2 gånger i veckan :( men men.

//Smulis

Nikkis skrev:
hehe japp fin är gubben min:p
jo vi ska ev "avla" han,el ja iaf låta han få en kull..men som sagt-måste finna en bra tik åt han..

såg bilderna på Tindra..Jätte fin hon är!
vilka JÄTTE öron:love:
haha så sött! så fint när dom ahr stoooora "fladdermus öron" hihi min har också ganska stora å det ser så skojsigt ut:)
hur gammal sa du att Tindra var?

Jag skrev att hon var 8 månader.. Men hade glömt bort att hon hunnit bli hela 9 månader :) Hennes öron är enorma... Och alltid ivägen då hon sätter sig mitt framför tv:n :P

Har du tävlat ngt med honom, haft honom på utställning eller så? =)

Tessan, min älskling :love:
Blandrastik (Schäfer/Labrador/Dobermann). Fyller 8år på måndag!

{A7F7286A-7973-442D-969D-884C9F845DEF}.jpg

{5A5193BB-6389-4384-9309-5D4DA88A5A9C}.jpg

{BEFE5103-6980-452B-904D-7130127A680C}.jpg

Jaja, vet att hon har långa öron ;)

DIESEL
Rottweiler med 16% Schäfer.
15 månader gammal

Förre veckan utanför lägenheten
DSCN4447.jpg

Prommenad idag på sjön.
DSCN4515.jpg

Senast ändrad av en moderator:

T3ss skrev:
Vilken söt "skitgris" :p

Visst e han :D :love: "Namnet" passar honom också, han brukar kallas för satunge, hundskrälle, gossegris osv. Kärt barn har många namn brukar man ju säga :D :)

Glömde. Tittade på din vovve och jösses va fin hon är :love: och hon hade underbara öron :D

//Smulis

Senast ändrad:

Nikkis skrev:
hehe ja hon är supersöt!:love:
gillartibbar,du förstår-min pekingese tik har en tibbekille som pojkvän(våran granne):p

hehe så sött för dom gillar varann jätte mkt!
min väninna har dessutom 2 st tibbar,en svart och en sobel färgad...hon ställer ut den svarta..jätte söta båda två!

Okej, du vet inte vad dom heter i stamtavlan, eller vad uppfödaren heter? Intressant att veta i så fall :)

hahaah jo jag vet att det gör det!
måste dock stolt säga att jag Inte röker!:p
men jag har sagt till husse att fimpa nu och han försöker så gott han kan! snusar nu "bara" istället för att röka:angel:
alltid nåt hihi

hahaha ja vissa valapr bruaklr itne lukta spc gott,men dom flesta gör det..bara ÄLSKAR att "sniffa" deras "surna di-mjölk" ur munnen! ahah luktar så fruktansvärt gott haha... *sjuk jag ÄR!*

vilken söt bild på valpisen! så urgullig han är! vill bara krama om!
ja det blir en "liten" (stoor) omställning för valpen att ha haft syskon att leka med till inget alls..svårt att hitta kompis i "samma" stl liksom,ser jag på mina små-kommer alla stora med jätte tassar och trampar/springer över dem haha...

men det är juh ett riktigt Hundliv det:)

ja juste så avr det,glömemr bort ålder på "alla" hudnar som det skrivits om här hehe..

nej jag tävlar itne han och inte ställer ut...utställning kan man bara "fetglömma" med en bruksschäfer tyvärr,fastän jag tycker dom är snyggast..och sen har jag "bara" haft han i lite över 2 år nu,han är omplacernings hund (fick han utav mammas vän) å han hade Inget kul liv tidigare där han blev felbehandlad,visserligen bra tränad!! väldigt lydig och vet vad han ska göra,men dom slog han...:cry:

men detta är Ännu ett (gott) tecken från schäfers sida-deras stabila psyke! han ahr inga men för det och är itne aggressiv el så,förutom lite skällig ibland men blir tyst när man säger åt han..
annars är han som om jag haft han sen valptiden,och det känns så-känner han så väl nu..

men det hade varit jätte kul att starta i nån apellklass..för jag tränar rätt mkt bruks med han och han är duktig!

Liknande trådar

Hundhälsa Det blir tyvärr lite diffust :o Både jag och sambon märker lite skillnad på äldsta hunden, schäfer/labrador, 7,5år. Han har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund Jag beställde en klövja till lilleman, som kom idag. Hade verkligen beslutsångest över vilken stl jag skulle ta - M eller L. Det blev...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att...
2
Svar
26
· Visningar
2 955
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund Blev inspirerad av en tråd på ett annat forum! In med bilder på era sovande skönheter! BILDBOMB Först lite puss... ...sedan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 200
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar