Era Hundar! *bilder*

Sv: Era Hundar! *bilder*

Här är min tööötis :love: :love: :love:

3234.JPG

Sommar05003.jpg

Sommar05033.jpg

Sommar05012.jpg

Mina Vovvar på vift med min systerson o hans kompis.

Emma badar i havet på bästa retrievervis (vill inte komma upp)

Liten bulldog i sin nya flytväst, han är ingen simstjärna direkt...

AHHH vilken underbar fransk bulldog!!!!!! (det är väl frans??)

ÄLSKAR dem!!!!Golden är också Super fin!

jaaa de e en fralla, är fullständigt dökär i honom skall ha mer sånna:love: :love: :love:

Japp precis :) Vi har bara varit på en än så länge men det kommer bli flera träffar. Det är lejon från hela Uppland både släktingar till Atlas och "okända". Valpar, unghundar och vuxna så det är riktigt kul :) Ev. så var det en träff idag men vi kunde inte gå på den och nästa är i april så det är ju ganska långt kvar men tiden går ganska fort :)

//Smulis

nu har jag fått namnen på min kompis tibbar..
tiffy heter endless ezmeraldas bea beautiful och wilma heter nåt med rosendalens eller nåt black beautiful....

ja men det är alltid kul att träffa fler "nallebjörnar" alltid kul å prata med ägarna å se hundarna leka..
ohh vill också skaffa valp nu...vore så himla KUL! spc lagom till sommaren så kan man lägga ner ALL tid på den och den hinner den "växa" till sig lite innan hösten och skolan kommer igång..
hmm undrar om man skulle göra det....?:angel:

Hur underbart vore inte det då!?:love:

Nikkis skrev:
ja men det är alltid kul att träffa fler "nallebjörnar" alltid kul å prata med ägarna å se hundarna leka..
ohh vill också skaffa valp nu...vore så himla KUL! spc lagom till sommaren så kan man lägga ner ALL tid på den och den hinner den "växa" till sig lite innan hösten och skolan kommer igång..
hmm undrar om man skulle göra det....?:angel:

Hur underbart vore inte det då!?:love:

Ja det är jätteroligt, bara kunna träffas och prata hund och självklart om annat också då :)
Det tycker jag låter som en bra sak att göra :angel: :D perfekt då har du ca. 3 månader på dig att ta hand om vovven ;)

//Smulis

Mitt bidrag
th_100_0392.jpg
Rocky och Ledy.

th_100_0421.jpg
Ledy med Pötyike

th_100_0385.jpg
Ledy min scháfer tik.

Liknande trådar

Hundhälsa Det blir tyvärr lite diffust :o Både jag och sambon märker lite skillnad på äldsta hunden, schäfer/labrador, 7,5år. Han har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund Jag beställde en klövja till lilleman, som kom idag. Hade verkligen beslutsångest över vilken stl jag skulle ta - M eller L. Det blev...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att...
2
Svar
26
· Visningar
2 955
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund Blev inspirerad av en tråd på ett annat forum! In med bilder på era sovande skönheter! BILDBOMB Först lite puss... ...sedan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 200
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar