Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vara det underbaraste jag kan komma på, att få en hel hög med valpar efter dom tokarna. Jag har aldrig träffat på två hundar som beter sig som ett gift gammalt par, de sitter snällt sida vid sida i köket och väntar på godsaker, och om en tappar nåt framför den andra tittat de knappt ner utan väntar på sin tur för det var inte deras som landade på golvet. Helt underbara hundar som aldrig slåss utan läser av varandra till 100% och anpassar sig. Men det är svårt när man inte har tillräkligt med pengar. Har lärt mig här att valpar kostar rätt mycket tyvärr. Men man vet aldrig, nångång kanskeNikkis skrev:hehe oki,ja super fina är dom! kan förstå att du fått mkt beröm från dem..har du tagit en kull efetr dom då?
Nikkis skrev:Tycker det är dax med en ny tråd där alla stolt visar sina sötnosar! stora som små,fula som fina och i alla möjliga situationer!
(länka bilderna istället för att lägga upp dem,så får alla tillgång att se dem,även dom med lite segare datorer,rätt ska vara rätt )
berätta gärna lite om vad det är för ras,kön,åldet etc
jag börjar då:
schäferhanen 7 år..
så fin han är
http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/P1010011.jpg
sitter i snön
http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/P1010019.jpg
Nikkis skrev:ja man vill juh ha den orginella/gamla modellen på schäfern.klart snyggast alltså!
Nikkis skrev:haha ja och det lär bli en rejälpäls hög efetr varje borstning..hehe kan amn slänga ut till fåglarna så pryder fåglarna sina bon med det hehe..
vad kul att ni ska ställa ut han! så kul,jag är värsta tävlingsmänniskan haha
Nikkis skrev:ahh uppfödare är bra att ha..hehe kan mkt å hjälper gärna till..ja utställning kan vara ltie klurigt,hehe men det "ser" lätt ut,så SÅ svårt borde det väl inte vara...?
kul är det iaf,en ny upplevelse liksom...
hoppas ni ställer ut han i valp klassen! sånt är asskoj! se "små" valpar som fortfarande itne fått riktig kontroll över kroppen ännu ställas ut
hoppas det går bra,det gör det nog...