Era benskydd? *bildtråd

Sv: Era benskydd? *bildtråd

använder olika norton fram och bak hemma ute. har typ 6 olika färger .
har eskadron flexisoft fram och bak till tävling, funderar på att sköpa veredus carbon gel också :)

bra bilder har jag tyvärr inte...

till vardags använder jag märkeslösa skydd, svarta. har tyvärr inga bilder. helt ok men man kanske byter ut dem oftare.
till tävling o träning använder jag mina eskadron flexisoft som jag köpte begagnade. :D väldigt bra skydd! Bild

använder oftast inte skydd när jag rider ut, men har det ibland o då använder jag mina vardagsskydd. :) sen har jag ganska många terrängskydd o dressyrskydd.. :angel:

Senast ändrad:

Jaha! Nu ser jag märket på dem. De ser precis ut som ett par äldre HG min medryttarhäst har. :)

Hemma rider jag nästan alltid med lindor runt om. På tävling har jag Veredus Carbon Gel bruna eller svara runt om eller CWDs bruna läder med skydd runt om. Alla skydden är super. Älskar CWDs då dom är jätte mjuka och sitter jätte bra i alla väder:D

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 529
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar