Era bakgrundsbilder

L

Laban

Alltså vad har ni för bakgrundsbilder på era datorer.

Nu menar jag inga skärmdumpar där man få se era ikoner utan "rena" bilder.

Kan erbjuda min som är tagen en kväll vid en sjö (Blev riktigt bra)

Eftersom bilder blir stora så är det nog att rek att ni länkar till bilden annars blir det riktigt skumt på denna tråd :)

Min bakgrundsbild

Sv: Era bakgrundsbilder

Denna har jag finns ett tyskt band som heter E Nomine. bilden kommer från deras hemsida

Fredde:
Trevligt en fritidsfotograf till och en vacker bild är det

Cronis:
Vacker bild där med, undrade just när den första bilden med en häst skulle dyka upp

Fast jag byter rätt ofta, den där hittade min sambo till mig :)
Tom han tyckte den va fin....Otroligt lixom.

Tackar, önskar bara att jag hade en bättre kamera så man kunde få dom där riktigt bra bilderna :p

Cronis skrev:
Fast jag byter rätt ofta, den där hittade min sambo till mig :)
Tom han tyckte den va fin....Otroligt lixom.
wow (tiiiiiio)
trodde du hade nåt naket :angel:

Jag har ingen bakgrundsbild alls.

Funderar dock på att skaffa min nån fetingbild.

Nån som har nån 1600x1200 på lager?

Men något måste du väl ha? Eller är bakgrunden bara svart? :p

Men då är det ju fortfarande en bakgrundsbild, även om det bara är en färgg :p

Nä, då är det ingen bild, då är det en färg... :idea: Eller definierar du det som att du målar en bild på en vägg om du målar den vit..?

Print Scr din skärm

Vad har ni för bakgrundsbilder på era datorer??

Jag har en bild som jag fotade idag :D

Skrivbord_2.jpg

Byter ganska ofta bakgrundsbild på min dator :angel:

Just nu är det vår snart 4 månaders jämtvalp som får figurera på skrivbordet :love:

Senast ändrad:
Sv: Print Scr din skärm

För mig går det i perioder. Ibland byter jag flera gånger i veckan, ibland går det i veckor mellan gångerna. Just nu har jag min ena lillasyster och hennes ponny som bakgrund, blir alltid lika glad att se dem.:love:

skrivbordew9.jpg

6730002.jpg

Eftersom jag är helt värdelös på era tekniska prylar som print scr mm, så får ni se den från pixbox istället.:D

Jag sitter inte vid min dator nu så jag kan inte kopiera skrivbordet rakt av, men jag har i alla fall den här bilden (som föreställer mig själv) som bakgrund:

8527038.jpg

Sedan måste jag fråga hur du har fått dit de där roliga ikonerna? Jag kan ändra ikon på vanliga mappar (men det där hjärtanet finns inte :() men inte på t.ex. papperskorgen, den här datorn o.s.v. Så, hur göööör man? ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: Fille
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 288
Senast: Shpongle
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: julgrisen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 267
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka