Equiwinner

Sv: Equiwinner

Ren humbug tror jag. Beskrivningen av "låsning av elektrolyter på fel ställe" finns inte beskrivet vad jag vet. Att bara närvaron av natriumjoner i samband med vatten skulle påverka hela kroppen verkar märkligt. Då skulle saltvattenbad vara en obehaglig upplevelse. Det finns inte en enda referens på sidan. Även om hon säger att man skall kontakta henne för referens så skulle nån hänvisning till forskning som stöder detta visat på en gnutta seriositet. Om man inte har det med så finns det inte är min uppfattning.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
831
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 691
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 842
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21