Equiwinner

Sv: Equiwinner

Ren humbug tror jag. Beskrivningen av "låsning av elektrolyter på fel ställe" finns inte beskrivet vad jag vet. Att bara närvaron av natriumjoner i samband med vatten skulle påverka hela kroppen verkar märkligt. Då skulle saltvattenbad vara en obehaglig upplevelse. Det finns inte en enda referens på sidan. Även om hon säger att man skall kontakta henne för referens så skulle nån hänvisning till forskning som stöder detta visat på en gnutta seriositet. Om man inte har det med så finns det inte är min uppfattning.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
773
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 329
Senast: iliedtoday
·
Småbarn Sonen äter inte så mycket mat. Vid frukost, lunch och middag sitter vi till bords och han får smaka på allting som vi har på tallriken...
2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: amsway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar