Equiterapeut (många frågor för dej som vet)

H

herat

Hej!!

Vad är en Equiterapeut ?
Är det en vanlig hästmassör?
Använder du Equiterapeut / hästmassör till din / dina hästar?
Varför? Hur tycker du att det funkar? Märkt någon skillnad, isåfall vilken? Hur ofta tar du ut en Equiterapeut till din / dina hästar?
Vilket område inom ridning sysslar du med?

Tack på förhand och kram!:D
 
Sv: Equiterapeut (många frågor för dej som vet)

PuttPUtt!...........
 
Sv: Equiterapeut (många frågor för dej som vet)

Min ena häst är behandlad av ET för ryggproblem.
Hon ska även få känna igenom valacken i förebyggande syfte.
 
Sv: Equiterapeut (många frågor för dej som vet)

Jag har haft ute en ET ett par ggr men de senaste gångerna h*n tittat på mina hästar har det inte funnits några fel alls, så det har bara varit som en koll för att få bekräftat att allt är OK.

Min äldsta häst hade massa snedheter från innan vi köpte henne som vi fick behandlat för flera år sedan, och inget har kommit tillbaka under tiden vi haft henne.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 084
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 096
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 683
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp