H
Harvester
Sv: equine dentist???
Ja, du är nog ganska ensam i åsikten att man ska betala pengar till kriminella personer som utför ett arbete de enligt lagen inte får utföra.
Din sista mening om att försaörja sig tycker jag är väldigt underlig. Är det ok att vara kriminell om det är för att försörja sig, eller vad?
Sen är det väl ganska onödigt att du skäller på TS på ett väldigt otrevligt sätt då hon inte ens hade bett om att få ett olagligt ingrepp utfört (det är väl iaf konstaterat, eller?).
Nej det tycker jag inte att jag gör. Men du slingrar dig ganska mycket och svarar inte på mina undringar.
De flesta här tycker man inte behöver betala för den handling som utförts eftersom det är en olaglig handling som gjorts. (överrens??)
Jag tycker - Man SKA betala för utfört arbete. Men jag verkar vara ensam? Jag har förståelse om man inte vill att obehörig ska röra ens häst........men då försäkrar man sig innan, och absolut om man lämnar bort sin häst och någon annan ska ha ansvaret.
Bara så länge vi anlitar dessa eller hur??! Den här personen kan ju knappast tränga sig in i våra stall och utföra arbete på våra hästar utan att vi BETT om det.
Sko sig och sko sig. Försörja sig kanske. Men vad som framgick av informationen så blev ts tillfrågad.
gulan
Ja, du är nog ganska ensam i åsikten att man ska betala pengar till kriminella personer som utför ett arbete de enligt lagen inte får utföra.
Din sista mening om att försaörja sig tycker jag är väldigt underlig. Är det ok att vara kriminell om det är för att försörja sig, eller vad?
Sen är det väl ganska onödigt att du skäller på TS på ett väldigt otrevligt sätt då hon inte ens hade bett om att få ett olagligt ingrepp utfört (det är väl iaf konstaterat, eller?).