Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag svarade på att det inte behöver vara jobbigt när man har tekniken inne Så behöver inte ts bli avskräckt pga det.
Jag ville tjuta i början med mitt stora täcke, blev bara skit och trassel, nu går det i ett nafs
Och hur lång tid tar det innan man lär sig den tekniken?Ett stort!
Det tar mig lika lång tid att tråckla i ett stort som 2 små.
Allt handlar om teknik.
Jag är likadan! Dock har en av katterna bestämt sig för att ignorera detta och ligger på eller nära mig hela nätterna. Börjar nästan kännas mysigt….Ska tillägga att jag avskyr att ha någon som ligger nära eller som vill att jag ska ligga på armen, kan vara mysigt en kort stund, men ska jag sova vill jag ha eget täcke och avstånd.
Här har vi olika värmebehov. Jag sover utan nånting mer än en tunn filt den kalla årstiden och filten sparkar jag av mig efter ett tag. Sambon har oavsett årstid tjockt täcke.Jag känner att jag måste flika in igen som motvikt till alla som "absolut inte vill dela täcke".
Vi?Det är jättelätt att byta ett stort när msn kan, går betydligt snabbare än byta två små. Inga problem att tvätta heller
Vi använder torktumlare så det sista behöver vi inte bry oss om.
Vi?
Frågan var ju när man är ensam i sängen.
Och hur lång tid tar det innan man lär sig den tekniken?
Mvh småbarnsmorsa som har begränsat med tålamod och ork
Haha.Och hur lång tid tar det innan man lär sig den tekniken?
Och hur lång tid tar det innan man lär sig den tekniken?
Jag räknar inte katterna, de små kaminerna är det bara skönt att ha i sängen om det är kallt, folk däremot vill jag absolut inte ha kroppskontakt med i sängen.Jag är likadan! Dock har en av katterna bestämt sig för att ignorera detta och ligger på eller nära mig hela nätterna. Börjar nästan kännas mysigt….
Njaa… På ett litet håller jag ju i båda hörnen samtidigt och sträcker ut, det lär jag inte kunna på ett stort? Jag misstänker att det mer blir som @Bison beskrev det, med mig inne i påslakanet.Man gör egentligen precis som med små täcken, bara lite mer av det.
// Mvh byter linne på tio kingsizesängar om dagen.
Det gör man på det stora också, sedan tar man omtag närmare mitten, gör samma sak och slänger upp det på sängen!Njaa… På ett litet håller jag ju i båda hörnen samtidigt och sträcker ut, det lär jag inte kunna på ett stort? Jag misstänker att det mer blir som @Bison beskrev det, med mig inne i påslakanet.
Fast det når jag inte! Jag är kort, får ha armarna fullt utsträckta för ett litet täcke.Det gör man på det stora också, sedan tar man omtag närmare mitten, gör samma sak och slänger upp det på sängen!
Det spelar ingen roll om man är kort, jag tror mest det är jag som inte kan beskriva förloppet särskilt väl. Det är nog ingen som har armar som når två och en halv meter (eller vad det nu är.)Fast det når jag inte! Jag är kort, får ha armarna fullt utsträckta för ett litet täcke.