Enköping 2-3 augusti

aicha

Trådstartare
Så vi fortsätter väl med tävlingstrådarna, de håller ju lite liv här på Buke. :)

Såg i de preliminära startlistorna att PrinceFair tar sig ut på ft med sin dressyrkamel igen, KUL! :bump: Och även en styck Nittionio. :D

Vi åker dit med en sommartjock köttbulle som SKA hoppa ner i vattnet den här gången... :devil:

Blir vi fler som ses där?

Sv: Enköping 2-3 augusti

Blir vi fler som ses där?[/QUOTE]

bangare :devil:

till gotland ska man den helgen!!!!!!!!! :banana::banana::banana:

Nejnej, jag har flängt runt nu halva sommaren, så jag är faktiskt GLAD att vi inte behöver åka längre än till Enköping. :devil: Dessutom sista helgen på semestern. *suck*

(Hade inte sagt nej till underbara Gotland iofs, men blir för mycket krångel. Måste vara på jobbet på måndagen, jag tror det är nåt OS eller liknande som börjar den veckan. :confused: )

:D

Nejnej, jag har flängt runt nu halva sommaren, så jag är faktiskt GLAD att vi inte behöver åka längre än till Enköping. :devil: Dessutom sista helgen på semestern. *suck*

(Hade inte sagt nej till underbara Gotland iofs, men blir för mycket krångel. Måste vara på jobbet på måndagen, jag tror det är nåt OS eller liknande som börjar den veckan. :confused: )

:D
Nääää OS, jädra dumheter - shit i de..:grin:

Håller dig informerad - såklart

Ojoj här kan man inte gömma sig :angel:
Ska och skutta lite på runsten i veckan så får vi se hur det blir...kamelen var väldigt väldigt glad när vi var där sist iaf :love:
Men sen får vi se om det blir mer dumheter, blir en MsvA1 helgen efter för säkerhets skull :D så han inte glömmer vad för slags kamel han egentligen är :rofl:

Det ska väl inte vara några problem nu, han såg kalas ut på Runsten! :banana:

Vi har plats i bilen till Bunge om du skulle ångra dig :idea:

Ja där skötte han sig helt ok, hoppas det sitter i nu. Är ju bara en ren dumhet, & när matte verkligen säger att han måste så brukar det gå bra... :angel: Och magen har förhoppningsvis minskat liiite nu iaf. *hoppas*

Någon bilplats behövs ju då inte, bokade precis tåg uppåt i landet på fredag istället...men tack ändå. ;)

Lycka till i Bunge!

attans, jag jobbar i helgen.. annars hade jag tänkt komma o titta. :laugh: men ska hålla tummarna iaf för alla buke-ekipage :banana:

Sv: Var hittar jag info om Lag-SM

Ja kul att det verkar ha gått bra för en hel hög med bukefalister :)

Tack :bow: Ryktet sprider sig fort ser jag :D
Kamelen kom på att han ju faktiskt är en fälttävlanskamel idag :love: - sen kan ju inte han hjälpa att hans ryttare ger bort segern genom att jogga i mål :o

Kamelen kom på att han ju faktiskt är en fälttävlanskamel idag :love: - sen kan ju inte han hjälpa att hans ryttare ger bort segern genom att jogga i mål :o

Jaså är du ute på fältet igen :D

Hur kändes det då? Var det någon hemma i huvudet på honom nu ;)
Och framförallt blir det fler starter nu då?

Jag är helt oskyldig... :angel:

Ja du joggade snyggt i mål, till skillnad från andra som kom som skållade råttor över mållinjen...

Jaså är du ute på fältet igen

Hur kändes det då? Var det någon hemma i huvudet på honom nu
Och framförallt blir det fler starter nu då?

Jomenvisst :D

Det kändes hur bra som helst, kamelen gick som en raket på allt, inga tveksamheter och han var hemma hela tiden :) (Och jag red på tränsbett dessutom :banana: han har mognat)
Svårast var faktiskt dressyren :o ingen lätt uppgift att bara rida rakt fram hela tiden på en häst som har lärt sig att man ska göra skolor byten och piruetter inne på banan :rofl:
Det som var mest avspänt var skritten - fast domaren tyckte precis tvärtom.
Och i hoppningen kände jag mig som ett ponnybarn som jagade runt mitt envisa russ :angel: Det var ju jätteotäcka papegojor som infångare på första hindret :eek: vi hade inte vunnit nåt stilhoppningspris direkt...
Men i terrängen var han som sagt helt fantastisk :love:

Jomenvisst :D

Det kändes hur bra som helst, kamelen gick som en raket på allt, inga tveksamheter och han var hemma hela tiden :) (Och jag red på tränsbett dessutom :banana: han har mognat)
Svårast var faktiskt dressyren :o ingen lätt uppgift att bara rida rakt fram hela tiden på en häst som har lärt sig att man ska göra skolor byten och piruetter inne på banan :rofl:
Det som var mest avspänt var skritten - fast domaren tyckte precis tvärtom.
Och i hoppningen kände jag mig som ett ponnybarn som jagade runt mitt envisa russ :angel: Det var ju jätteotäcka papegojor som infångare på första hindret :eek: vi hade inte vunnit nåt stilhoppningspris direkt...
Men i terrängen var han som sagt helt fantastisk :love:

Wow, va kul!! Då kanske tom vi ses ute på banorna igen!

Ja jag är bara så glad :bump:
Det är ju inte omöjligt att vi ses :D jag har börjat kika på höstens tävlingar...men fasen att allt ska krocka med div1-dressyren *morr*

Och här kommer faktiskt lite bildbevis :D

Ingen fälttävlan utan hällregn (känt ordspråk)
kamel7601.jpg

Glad kamel
kamel7606.jpg

Första hindret
kamel7609.jpg

Fjärde hindret
kamel7612.jpg

Borta bra men hemma bäst...
kamel7627.jpg

Ja jag är bara så glad :bump:
Det är ju inte omöjligt att vi ses :D jag har börjat kika på höstens tävlingar...men fasen att allt ska krocka med div1-dressyren *morr*

Jo jag vet , det krockar här med. Barcelona får inte komma ut på en enda dressyrtävling förrän i oktober för att det krockar med fälttävlan och hoppningen.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 695
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar