Engelsk bulldog?

Uppdaterar och tanten är ”still going strong”. ❤️
Hon är nu 12 år och 3 månader, och i fredags hade hon bott hos oss i 8 år. Hon har fått lindrig artros i en armbågsled (som vi oftast inte märker av), vi har fått dragit ut några tänder, samt att hon är så gott som stendöv. Annars så är det full fart på henne när vi är ute, inne sover hon mest nu för tiden, men gör något tok-ryck då och då. Jag inser dock att våran tid snart är slut, även om det inte är något nu nu som är, men hon är gammal. Riktigt gammal för att vara den ras hon är. Jag vet inte hur vi ska klara oss utan henne sen, jag kan inte ens tänka tanken utan att bli sjuk. Varje dag är en bonus.
Älskade vän! ❤️

Bifogade filer

• IMG_3892.webp
    IMG_3892.webp
    186 KB · Visningar: 149
Senast ändrad:
Uppdaterar och tanten är ”still going strong”. ❤️
Hon är nu 12 år och 3 månader, och i fredags hade hon bott hos oss i 8 år. Hon har fått lindrig artros i en armbågsled (som vi oftast inte märker av), vi har fått dragit ut några tänder, samt att hon är så gott som stendöv. Annars så är det full fart på henne när vi är ute, inne sover hon mest nu för tiden, men gör något tok-ryck då och då. Jag inser dock att våran tid snart är slut, även om det inte är något nu nu som är, men hon är gammal. Riktigt gammal för att vara den ras hon är. Jag vet inte hur vi ska klara oss utan henne sen, jag kan inte ens tänka tanken utan att bli sjuk. Varje dag är en bonus.
Älskade vän! ❤️
Härligt att det var ett bra individ du fick överta 🥰

Som hon njuter av att det äntligen kom lite sol och värme! ❤️ Vi hr längtat så himla mycket, och jag har hållit tummarna att hon iallafall får vara med en vår och sommar till då hon älskar att sitta på trappen ute på gården och sola.

Bifogade filer

• CE72D854-E03E-4AA3-A640-1900BDA0EFCC.webp
    CE72D854-E03E-4AA3-A640-1900BDA0EFCC.webp
    153,7 KB · Visningar: 63

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
982
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie... 2
Svar
39
· Visningar
5 059
Senast: Milosari
·
B
Hundavel & Ras Hej! Jag har äntligen råd, tid och möjlighet att skaffa hund:laugh: Men jag kan inte bestämma mig för vilken ras, mycket för att jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 825
Övr. Hund Jag har planer på att skaffa hund till nästa sommar eventuellt, men känner mig helt vilsen i denna djungel av hundraser - det finns ju... 2
Svar
27
· Visningar
2 951
Senast: Helben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka