Jag är precis spm @starcraft snabblärd och tröttnar när jag kan jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är precis spm @starcraft snabblärd och tröttnar när jag kan jobbet.
Skönt att höra att det är någon som ser det så! Jag själv trivs bra med det, men det är väl omvärldens förväntningar som ställer till det. Jag vill inte att det ska se ut som att jag ger upp lätt eller sticker till ett nytt jobb bara för sakens skull. Min familj och mina vänner har haft samma jobb i många år så jag känner mig lätt lite dålig som inte har samma lojalitet..
Jag tror att jag alltid måste ha någonting framför mig, oavsett vilket jobb jag har. Idag ser alla mina dagar likadana ut, men det hade varit OK om jag kände att jag hade en befordran som väntade nästa år, eller ett nytt projekt som jag skulle hålla i. När jag inte ser några nya roliga händelser/förändring inom närmsta halvåret (ungefär) så får jag lite panik.
De lever i det förgångna. Var tacksam för att du är flexibel och orädd för förändringar; det kommer du ha mycket glädje av i framtiden.Min familj och mina vänner har haft samma jobb i många år så jag känner mig lätt lite dålig som inte har samma lojalitet..