Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar skift så jag kan vara mkt ute i dagsljus. Har häst så rider ofast ut på dagtid, samma med hundrundor. Jag skulle bli vansinnig av att ha mörker 5 dagar i veckan varje vecka ett halvår. Fattar på riktigt inte hur folk med dagjobb orkar med...
Fast energigivande behöver ju inte vara något som är energiskt, tänker jag? Jag tolkar det mer som aktiviteter som laddar batterierna och som gör att man känner sig lite mer positiv i allt det gråa, mörka och kalla. Då passar det ju utmärkt att värma sig med en filt och en kopp te, samtidigt som man läser eller tittar på något braTycker inte man behöver vara så energisk i november.Mysa under en filt med en bra bok/film/serie och en kopp te är min ambitionsnivå. Då är en lite smått uttråkad och sugen på aktivitet när det viktiga JULSTÖKET drar igång!
Tycker inte man behöver vara så energisk i november.Mysa under en filt med en bra bok/film/serie och en kopp te är min ambitionsnivå. Då är en lite smått uttråkad och sugen på aktivitet när det viktiga JULSTÖKET drar igång!
Ja, november är befriande prestigefri på så vis!Eller hur? Jag har kommit att bli riktigt förtjust i november som en njutbar relax- och nedvarvningsmånad, utan alla måsten och borden som annars finns utomhus på fritiden. Det är mörka kvällar när man kan tända mysiga ljus överallt, man kan glo på tv-serier eller läsa böcker, baka bröd och kakor och laga mumsiga gratänger och soppor och grytor. Härliga värmande brasor i murspisen. Och unna sig kulturupplevelser som teater, museibesök och bio.
Så här i mörka november, vad har ni för tips på energivande aktiviteter att göra i vardagen?