Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OM du får punktering/tappar ett däck är det inte roligt. Jag skulle inte kunna slappna av om jag körde enkelaxlat med något levande i.Ska köpa begagnad transport och har trillat över många enkelaxlade.
Billigare i pris än boogie såklart.
Men är det så fel att ha enkelaxlad?
Endast ponny som ska köras så inga vikter.
Eller bara dumsnålt?
Aldrig haft punktering, och vet inte hur stor risk det är att få?
Ska köpa begagnad transport och har trillat över många enkelaxlade.
Billigare i pris än boogie såklart.
Men är det så fel att ha enkelaxlad?
Endast ponny som ska köras så inga vikter.
Eller bara dumsnålt?
Seriöst? Vilken planet lever du på ? Byggd av pengar? Aldrig hört talas om problemet du nämner.OM du får punktering/tappar ett däck är det inte roligt. Jag skulle inte kunna slappna av om jag körde enkelaxlat med något levande i.
Jag har bekanta som både fått punktering och tappat däck på släp. Och man behöver inte vara byggd av pengar för att ha krav på boogie? Det finns många begagnade boogie för 20-30k.Seriöst? Vilken planet lever du på ? Byggd av pengar? Aldrig hört talas om problemet du nämner.
Jag har tappat ett hjul på enkelaxlad transport, med häst i, på E4an i rusningstrafik. Tack och lov med mycket tålmodig häst som stod i lutning och väntade ett par timmar innan ny transport kommit och polisen stängt av vägen så vi kunde lasta om. Jag väljer aldrig enkelaxlat igen men det beror ju på mina erfarenheter. Jag är på intet sätt byggd av pengar. Det går att få tag i billiga boggiesläp som är riktigt bra också.Seriöst? Vilken planet lever du på ? Byggd av pengar? Aldrig hört talas om problemet du nämner.