Takire
Trådstartare
Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara roligt att höra om när andra har roligt.
Själv minns jag 2024 som det tråkigaste året i mitt liv men jag har en helg som skimrar starkt och det var när jag var på terrängträningsläger. Sedan var också en ridlektion i januari fantastiskt rolig. Och ridlägret jag var på i maj. Så jag har ofta roligt när jag rider.
Ett annat tillfälle när jag har roligt är när jag spelar spel tillsammans vänner. (Fast inte spelet "Från och med nu"
.)
Två helt olika aktiviteter, men bägge innebär ofta att bli "här och nu".
Själv minns jag 2024 som det tråkigaste året i mitt liv men jag har en helg som skimrar starkt och det var när jag var på terrängträningsläger. Sedan var också en ridlektion i januari fantastiskt rolig. Och ridlägret jag var på i maj. Så jag har ofta roligt när jag rider.
Ett annat tillfälle när jag har roligt är när jag spelar spel tillsammans vänner. (Fast inte spelet "Från och med nu"
![Expressionless face :expressionless: 😑](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f611.png)
Två helt olika aktiviteter, men bägge innebär ofta att bli "här och nu".