Endagslicens, hur funkar det?

Man tycker ju det!

Men det verkade som att de inte hade ställts för problemet med inställd tävling efter likviddag, och i kombination med att den inte blev officiellt inställd från början etc. etc. Förhoppningsvis jobbar det vidare på det så att det kan göras snabbare och enklare i framtiden om en liknande situation skulle uppstå. För mig blev det inte så stora problem, men några andra ekipage som också tävlar lektionshäst och inte har ett gäng endagslicenser liggande blev det problematiskt eftersom de inte kunde efteranmäla sig till en annan tävling direkt etc.

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
896
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: zarmino
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 107
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Black Friday
  • Dejtingtråden del 38