En vit säck...

Trissa

Trådstartare
....har jag köpt idag. På kvittot står det Salsa linfrökaka, och det ser den ut att innehålla också. Men jag hade ju tänkt mig att det skulle finnas näringsinnehållet tryckt på påsen? På Salsas hemsida står det inte ett ord om nån linfrökaka alls.
Finns det några generella siffror jag kan räkna med?

Sv: En vit säck...

jag köpte linfrö pellets gjord av linfrökaka nyligen, dock av ett annat märke än salsa.

De värdena som står på min säck har jag för mig var 11 mj och 253 smbrg och sedan var det rätt mkt fosfor i, mer än kalk. Resten av värdena har jag inte i huvudet.

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 021
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 320
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 919
Senast: Tofs
·
Hästmänniskan Funderat lite som ”återvändare” till stallet för 5 år sedan. Barn och tonåren upp till 20 års ålder spenderades dock i stallet 24/7...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 061
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX