En veckas vila...

Dino

Trådstartare
Hunden har nu varit halt på vänster fram ett par dagar och visar ingen som helst smärta hur mycket jag än klämmer, känner och drar. Jag ringde vetrinären idag som sa att jag skulle låta han vila en vecka, alltså endast rastningsrundor i koppel och inge spring, bus eller lek. Det känns som att både hunden och jag kommer krypa är skinnet inom några dagar då vi annars är ute en del och promenerar och tränar lite i samband med promenaden.

Han är inklickad och vi tränar lite trixs och lydnad på amatörnivå. Men det känns som att fantasin inte är på topp längre, så om ni har några förslag på lugna aktiveringsövningar/träningsövningar tar jag gärna emot dom :)

Sv: En veckas vila...

Lära sig markera nåt ämne (kantareller?)

Hålla hakan i backen (platsliggning)

Vrida huvudet åt olika håll)

Ligg död

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: Redfox
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
3 547
Senast: alicegard
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 090
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar