En vecka i morgon

Gnist

Trådstartare
Jösses vad tiden går fort :eek:

Mycket nyfiken liten fröken..

080923-valpfauve-bild3.jpg

De små var ju ute på "äventyr" på utsidan under tiden som jag bytte i valplådan och eftersom kameran alltid är nära till hands, så finns möjligheter till charmiga bilder.

080923-valpfauve-bild2.jpg

Sedan kom mamma in och då blev det givetvis matpaus

080923-valpar-bild2.jpg

Alla sätt är bra

080923-valpar-bild3.jpg

Sv: En vecka i morgon

Är de redan en vecka gamla? Oj vad tiden går fort :p

De är ju så söta :love: Framföralllt den sista bilden :D

En fråga till Gnist. När och i vilken omfattning låter du andra hundar i flocken närma sig valparna?

Valparna växer upp i köket och det är helt upp till hundarna och tiken när de har kontakt och i vilken utsträckning.

De flesta bryr sig inte om valplådan alls de första veckorna faktiskt. Är bara unghundarna som kan tänkas vara nyfiken.

Vilka underbaringar!:love:
Nu vill jag ju oxå ha valpar här hemma, men jag får gott vänta :mad:

080928-valpar-bild1.jpg

080928-valpar-bild2.jpg

080928-valpar-bild5.jpg

1½ vecka gamla och redan full rulle här i livet :eek:

Som synes, så är ögonen på G och de är ganska rappa på att ta sig fram. Nästan lika runda som köttbullen är de hela högen dessutom :rofl:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 749
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 330
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
2 075
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 384
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka