Mjo, är lite nojig över att det ska vara något knas istället för riktig ägglossning. Testade två gånger idag (förmiddag och eftermiddag) och fick
extremt positiva test båda gångerna. Tänkte testa imorgon för att se att det verkligen släpper.
Det där har jag också hört, men är lite fundersam hur det ligger till med min ägglossning för jag har alltid haft hyfsat regelbunden mens (även innan p-pillren) trots övervikt och PCO.
Enda anledningen till att jag blev diagnosticerad med PCOS var för att jag fick hårväxt på ställen där jag inte borde ha någon hårväxt och gick till läkare i ren desperation...då kollades hormonerna som visade sig vara helt åt helvete och PCO bekräftades med ultraljud. Men ändå kom alltid mensen klockrent varje månad.
Såg någon föreläsning med läkaren Jan Holte som ligger ute på nätet (ja, jag är ett kontrollfreak som nördar in totalt på saker) och där nämner han att pco-kvinnor med regelbunden mens ofta kan ha fungerande ägglossning. Men jag vågar inte riktigt hoppas...