Gyn idag
Det är väl bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gyn idag
< så ser jag ut vid gynbesökGyn idag
Det är väl bra?
Det beror ju helt på vad vi kommer fram till
< så ser jag ut vid gynbesök
Själva VUL-biten har jag inga problem med, är väl undersökt vid det här laget...
Men jag vet inte hur jag ska resonera om myomet. Jag hoppas läkaren är vettig.
VUL klarar jag men alla andra manicker värsta är cellprovet de tog sist.. isch.
Nä inga problem
Jag vet inte liksom inte vilket som är värst, ha kvar eller ta bort?!
Menar han att det kan bli svårt att bli gravid med den kvar (att den är i vägen för ägget) eller att om du blir gravid så blir det en tuff period?Haha!
Han vet inte vad han ska rekommendera. Lämnar man det kommer det göra ONT vid en graviditet och troligen vara såpass i vägen att det blir kejsarsnitt.
Operation kan ge ärr osv men helt rätt tidsmässigt eftersom jag ju inte ska bli graviditet innan hösten egentligen...
Och min vänstra äggstock har en mkt aktiv blåsa = Äl på gång, haha! Men den ligger fel i buken, mellan livmoder och myom i en liten "dal".
Han tyckte mina äggstockar är lite små och den högra ser lite trött ut, så även han tryckte på att det är lite bråttom...
Hur som helst så har de konferens imorgon och då ska han ta upp mig som ett fall och så ringer han efter det.
De nöp mig Nån praktikantsak skulle göra det och kändes som hon luggade hela mitt underliv
Menar han att det kan bli svårt att bli gravid med den kvar (att den är i vägen för ägget) eller att om du blir gravid så blir det en tuff period?
oki, hoppas gyn kan komma med rekommendation imorrn då. Jobbigt att ta ett sånt beslut helt själv annars!Myomet hindrar inte graviditet men ställer till rejäla besvär under graviditeten.
oki, hoppas gyn kan komma med rekommendation imorrn då. Jobbigt att ta ett sånt beslut helt själv annars!
Myomet hindrar inte graviditet men ställer till rejäla besvär under graviditeten.
Och du uppdaterar oss givetvis så fort du har pratat med honom.......Haha!
Han vet inte vad han ska rekommendera. Lämnar man det kommer det göra ONT vid en graviditet och troligen vara såpass i vägen att det blir kejsarsnitt.
Operation kan ge ärr osv men helt rätt tidsmässigt eftersom jag ju inte ska bli graviditet innan hösten egentligen...
Och min vänstra äggstock har en mkt aktiv blåsa = Äl på gång, haha! Men den ligger fel i buken, mellan livmoder och myom i en liten "dal".
Han tyckte mina äggstockar är lite små och den högra ser lite trött ut, så även han tryckte på att det är lite bråttom...
Hur som helst så har de konferens imorgon och då ska han ta upp mig som ett fall och så ringer han efter det.