En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man ska inte läsa om tidiga graviditetstecken på nätet :arghh:

Men nu har jag haft halsbränna i två dagar och var ju tvungen att googla och det var tydligen många som haft det väldigt tidigt i graviditeten. Jag har verkligen aldrig halsbränna i vanliga fall. Och idag har det dragit i magen på vänster sida. När äl var så drog det på höger och det är en vecka sen idag.
Misstänker jag har fått inbillningssjukan nu :cautious:

Den får jag varje månad :yuck: Hittar symptom överallt och går över mensen för har en skum menscykel.

Jag får också inbillningssjuka inför mens varje månad. "Oj är jag inte extra trött?" "Är det molvärk pga gravid eller tidig mensvärk?" "Jag har nog halsbränna!" osv. :D

Den får jag varje månad :yuck: Hittar symptom överallt och går över mensen för har en skum menscykel.

Jag får också inbillningssjuka inför mens varje månad. "Oj är jag inte extra trött?" "Är det molvärk pga gravid eller tidig mensvärk?" "Jag har nog halsbränna!" osv. :D

Så skönt att inte vara den enda med inbillningssjukan :D

Det är livat i magen iaf. Det drar i den lite till och från men det kan ju lika gärna vara mensen som är på G. Jag har dock en väldigt regelbunden cykel och fastän jag inte haft en hel cykel än efter spiraluttaget så brukar den vara väldigt punktlig efter att jag slutat med hormoner så den borde inte dyka upp på minst en vecka om den nu tänker komma.

Andra kläder, annars inte så mycket. Det är lite som när man inte märker att hästen blir fet för man ser den varje dag :p
Ha ha ha. Kanske det. En gissning är att det säkert syns om du jämför gamla och nya kort på dig :)

Får man fråga hur många kilon du har kvar att gå ner innan du är på din målvikt (du behöver inte svara om du inte vill).

Ha ha ha. Kanske det. En gissning är att det säkert syns om du jämför gamla och nya kort på dig :)

Får man fråga hur många kilon du har kvar att gå ner innan du är på din målvikt (du behöver inte svara om du inte vill).

Min målvikt som är 50% av ursprunglig vikt är det 20.2kg kvar till.

Det är möjligt att jag nöjer mig med ett högre BMI men vi får se, det beror ju lite på hur det går med bebisverkstaden och så.

Ojaaaa, jätteroliga. ;)
Men väldigt välkomna. Dock inte ok för uvi att komma precis innan BIM så man börjar undra varför man måste springa på toaletten hela tiden.

vet inte hur eller varför jag började läsa den här tråden.
men jag har gråtit och önskat att ni alla får ett litet knyte snart.
Stoooora styrke kramar till er alla och många positiva tankar till er.

Glädjeruset imorrse när tempen hade STIGIT ytterligare! I vanliga fall är den stabil o droppar dagen innan mens... Besvikelsen när man sätter sig upp o inser att det är influensan som är på besök... Som om det inte räcker med pms som gör att humöret skenar, nu ska kroppen hjälpa till fysiskt oxå... ÅÅÅ SUCK!

Och sen "Jag har inga symtom! Det måste betyda att jag ÄR gravid denna gång..."

Så hur man än mår så tror man (hoppas man) att det är ett gravidsymtom...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 541
Senast: orkide
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka