Skickar lite styrka och mod att ringa imorgon, för jag antar att du uteslutit graviditet.13 mars hade jag mens senast. Har lovat mig själv att ringa gyn imorgon för nu går det inte längre. Fy fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickar lite styrka och mod att ringa imorgon, för jag antar att du uteslutit graviditet.13 mars hade jag mens senast. Har lovat mig själv att ringa gyn imorgon för nu går det inte längre. Fy fan
Jaha!Äsch... Jag testar, ska bara bita av alla naglar samt dricka en kopp kaffe först
Lycka till!!Äsch... Jag testar, ska bara bita av alla naglar samt dricka en kopp kaffe först
Negativt! Inte en tillskymmelse till positivt...
Håller tummarna att det är för att det är för tidigt och inte morgonurin.Negativt! Inte en tillskymmelse till positivt...
Så tråkigt.
Jag hade hoppats att mina tummar skulle hjälpa.
* Jenny *
Hoppas jag med! Jag tror min cykel är lite fel, eller ja längre än jag tror så jag ska faktiskt försöka hålla mig från att testa närmaste dagarna. Blir bara besviken av - samt slöseri med pengar på testerHåller tummarna att det är för att det är för tidigt och inte morgonurin.
Alltid jobbigt med negativt .
Finns storpack .Hoppas jag med! Jag tror min cykel är lite fel, eller ja längre än jag tror så jag ska faktiskt försöka hålla mig från att testa närmaste dagarna. Blir bara besviken av - samt slöseri med pengar på tester
Finns storpack .
Jag köpte 17st senaste cykeln.. har 10kvarJag har en tendens att överdriva saker så låter medvetet bli att köpa stora paket
Jag köpte 17st senaste cykeln.. har 10kvar
Köpte ett 20-pack graviditetstest nyligen och arbetar fortfarande på 100-packet ägglossningstest. Skönt att ha
Jag har inhandlat 12 gravtest och 13 ältest senaste veckan som prep för nästa försök Försöker hålla humöret uppe och jag VILL testa mycket så jag tänker UNNA mig det.