Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mycket strul hela sommaren med skick som hamnade i fel land och massor av annat som inte gick som vi ville - men hon är fortfarande dräktig!! Jag är sååå glad idag! Hon har gått 164 dagar idag.
Ska snart kolla mitt andra sto också, jag vågar knappt....
ja min går in i 180Dygn på Torsdag, idag på 177Dygn
Ska inte lägga ut någe förens på 180dygnet, har redan brutit mitt löfte om det där med å lägga ut bilder
Jag försöker också hålla mig ifrån att lägga ut bilder på ett tag, tycker inte att hon ändrar sig så mycket, men nu ska jag nog ta med mig kameran endera dag så ni får se om det är någon skillnad.
Hehe, ja men eller hur. Tycker inte min blivit någe annorlunda heller i formen. Å mellan dygn 150-180 så ska fölis 4 dubbla sig, ööh, syns då fasen inte på min
Kropp & Själ Många av de jag känner som gått i pension jobbar lite extra, blir mer som att man har medborgarlön och sedan kan jobba lite om man vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.