En tråd för oss som väntar föl 2008

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mitrolle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 636
  • Visningar Visningar 201 254
Sv: En tråd för oss som väntar föl 2008

haha, neej inte ge upp:P:P
Testa igen:p hade emd en massa jobb med det..
Men om du går in på hemsidan och kopierar bildadress..sedan trycker du på symbol 7, här uppedär du skriver ditt meddelande..
glöm inte att det ska sluta på jpg, typ:p lycka till
Då prövar vi igen!!:crazy:
023e.jpg

Ha:idea: Det gick denna hingst har jag betäckt med på Irland.:rofl:

Mitt sto är dräktigt! :banana::banana:

mina föräldrars sto ville inte veterinären kolla eftersom hon blev helt tokig bara av botulism sprutan.. :crazy: men hon är ju konstaterad förut

Tack! men det är väl som det är med det.. får väl hoppas att hon är det ändå.

jag väntar en bebis e: Haydn 977 på mammas travare. fick betäcningen i julklapp så de va kanon. hoppas på en fin bebis men den ju knappt blir så fin som min Majestic Prince bebis som nu e 2,5 år.

Jippie! :bump: Pållan är konstaterat dräktig på 49 dygn idag! Det hängde en liten parvel därinne minsann!!
Förhoppningsvis tittar det fram ett litet stoföl, mörkbrun eller fux med vita tecken e. Carte D´Or i juli nästa år...:bow:

Hon har gått upp en del, men inga hål på sadelgjorden, hon äter så mkt hon vill grovfoder då.
Krafftfoder har hon fått hela tiden upp till även under sommaren.
Väntar just nu på analysen av vårat grovfoder.

*kl*

Min är idag dräktig på 101 dygn. Är nu fetare än vanligt, kan inte ha sitt fleece-täcke längre som hon brukar ha på natten, remmarna under magen är för korta :eek:. Det kan i och för sig vara så att remmarna är ganska korta för alla andra täcken är det fortfarande lååångt kvar på.

så fin hon är:D bilder på den andra med kanske:p och gärna på denna med fast utan sadel:P:P

Tittar du på första sidan längst upp så har du fina bilder på båda Mitrolles vackra hästar.

Åh så skönt att höra att det håller i sig! :bow: efter sommarens följetång ...
"släktingen" i magen här verkar vara kvar också, mamma häst ser iaf så nöjd ut där hon står i sin hage och bara tittar i periferin på nåt som inte finns... :rofl: men sista dagarna har hon blivit lite tjurig , är väl hormonerna som spökar :D. Är på dygn 66 tror jag, ska kolla igen närmre jul,kollade sist på 40 och det såg bra ut! :banana:

Jippie! :bump: Pållan är konstaterat dräktig på 49 dygn idag! Det hängde en liten parvel därinne minsann!!
Förhoppningsvis tittar det fram ett litet stoföl, mörkbrun eller fux med vita tecken e. Carte D´Or i juli nästa år...:bow:

vad kul att du betäckt med carte dór! har ett 2-årigt sto efter honom som e superfin, många kommer fram o frågar om dom får köpa henne som dressyrhäst. trots att hon har hoppföräldrar:p ska börja löshoppa henne nu inför 3-årstestet. men hon e vår första uppfödning så hon e inte till salu:D:devil:

Liknande trådar

Avel Jag har kikat runt lite på hingstar för lite framtida intresse, har ju en 3-åring som kommer betäckas om ett - ett par år, och har...
2
Svar
20
· Visningar
2 411
Senast: Sara-Ida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka