Sv: En tråd för oss som väntar föl 2008
aha tufft
när blev ditt betäckt/seminerat sist gången.. så jag ahr räknat rätt:P 27 juli?
aha tufft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
japp tycker jag absolut, har ju tyvärr inte kollat mitt sto än bara, bara med shjäp av hingst och då tog hon inte emot han, vilket är positivt, har ett haflinger sto..Jag räknar med från den 27, hon gick på fribetäckning, så han kanske inte betäckte henne den 27 men jag såg i alla fall att det hände den 26..så det ligger där runt:P har lagt in bilder på henne, på den andra länken:PHaha gud vad kul :P
Så ja detta var ju kul, vi mste ju verkligen hålla kontakt tycker jag
Vore kul och se varandras hästar under dräktigheten och följa dom.
Vad hade du nu för häst? Vilken betäckte du med?
vad får dig att tro det? Nej det får inte vara sant, du måste meddela oss hur det blir på lör..*KL
Ringde seminstationen idag. Ska dit på Ul på lördag. Är nu helt säker på att hon kastat eller något *suck*
På lördag får jag veta iallafall!
Grattis alla med dräktiga ston
/Lina (med förhoppningsvis dräktigt sto)
*stjäler en knapp*
Kul med alla dräktiga ston!
Har två dräktiga Morganston här..weii
Den ena är beräknad föla i slutet av April den andra in slutet Juni
Men nu stal du det ur mun på mej, skulle precis skriva desamma till henne. Men vi håller tummar och tår för att det fortfarande finns en bebb där inne =)
Ja tror det är som du säger, ja menar innan gick hon ju på bete med fri tillgtång till mat(fick kanske annat med)medan nu så har hon begränsad mattillgång, + att hon måste stå inne, och det är inge roligt alls..Tror inte du har något att oroa dig över![]()
*kl*
Ruby är fortfarande dräktig är på 118 dygnet nu, men tyvärr så står hon på Helsingborg just nu för kolik![]()