Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hade fått lite viskningar om detta problem innan, det var därför jag verkligen hoppades med ditt sto...ledsen för din skull, ledsen för svenk avel, vi hade behövt en Impuls
Mitt sto var dräktig på 18:e dagen alla fall. Ska på ultraljud den 4:juli, Håll tummarna. Hon har skvätt lite här hemma men de ska tydligen vara normalt........??
Jag är jättenervös! Vill helst inte skicka iväg henne igen.
*snåljåpen*
Jag hade tyvärr hört rykten om att Impuls hade dålig fertilitet, det var därför jag hoppades så på att Jolie skulle bli dräktig, men om du fått veta att inte ett enda sto blivit dräktigt är det tragiskt både för er enskilda stoägare som valt honom och för svensk halvblodsavel som behöver en god son till Master
Jag har nog bestämt mig för Nobel faktiskt. OM hon nu är tom. Hon visar ingen som helst brunst ännu och den borde komma nu typ. Men jag kör henne till station på tisdag om hon inte börjat brunsta i morgon då.
Jag gråter... men jag fick ju veta att det var problem, ägarna var uppriktiga och talade om när det var dags att seminera mitt sto första gången. Jag bytte till stallkompisen men så har jag ju ett sto som mäter 174 cm i strumplästen så det funkar med en mindre hingst....
Vi kanske ses på fölvisningen nästa år ändå, fast inte med det vi först hade tänkt oss...
// ledsen C
Vi var och kollade vårt sto på 46 dygn idag och hon är fotfarande dräktig med Stokdals Livanos.
Ska in på onsdag och kolla andra stoet på 45 dagar och det tredje på onsdag nästa vecka också 45 dygn.. *håller tummarna*
Väntar på fölning här också, vårt Ramiro sto börjar flla på bra så nu håller vi ett extra öga på henne.. men det är inte beräknat förens till 7/7 och hon brukar gå över.. så vi får se =)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.