Sv: En tråd för oss som väntar föl 2008
vad rek ni? påse eller hink?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kan jag också annsluta mig till dom med konstiga föl drömmar.Igår natt drömmde jag att min häst fick ett föl med giraffhals. Det hela började med att Mimmi min shettis fölade ,är ej dräcktig,. Jag var jätte glad för att allt hade gått bra och fölisen var jätte söt. Jag släppte ut dom i hagen och fölet dia och allt var frid och fröjd. Men när jag tagit in hästarna för kvällen så var plötsligt fölet borta. Jag tänkte att den måste ha gömt sig nånstanns. Och efter en stund fick jag se att mitt sto höll på och föda samma föl. Den hängde ut där bak med framhovar och huvud. Men när den kom ut hadde den lika lång hals som en giraff. Vi fick hjälpa den och hålla upp halsen då den var lite vinglig. Till slut fick den kommit till och dia. Men då ringde väckarklockan, typiskt, så jag fick inte reda på hur det gick med mitt giraff föl.
Men väldigt söt var han i alla fall. Hmm, drömmar är bra konstiga. :smirk:
Hahaha, vad ni är roliga. Jag har hittills bara drömt att det blir en häst en hingst men ena gången en fux och den andra en brun. Så ska bli kul och se vad som kommer, en kamel kanske![]()
Haha. Det känns SÅ skönt att jag inte är ensam om att drömma sjuka saker
Så okej, nu har vi en rådjurskorsning, en grisunge och en giraff.
Undra vem som drömmer härnäst och undra vad det blir för djurart som kommer ut![]()