Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om det brukar vara så här (i Norrland brukar vi inte ha problemet), men jag kan nog förklara varför det blir så här. När arrangören ska begränsa antalet startande så ska precis som på dressyren propositionen öppnas en viss tid före tävlingen. Men när arrangören är sen ut med propositionen, så att "öppningsdatumet" har passerat, så kommer den att öppnas så snart den godkänts, vilket kan vara precis när som helst.Jag följde hetsen på FB idag med Tågarportens tävling i påsk. Jösses.
Jag är ju van från dressyren att man flera veckor innan vet att " den 1/3 kl 18:00 " så öppnar tävlingen för anmälan. Då får man i vissa fall stressa som bara den om det är en populär tävling.
-- Men att se ett meddelande på "rätt" Fb- sida , att tävlingen öppnat för anmälan ( 10:10 en tisdag, utan att man vetat vilken dag innan?) Flera av hästklasserna var fulla innan eftermiddagen skulle kunna kallas slut. Jösses igen.
Ska det vara så, gäller det att Ft-kompisar pingar mig om jag ska hinna anmäla mig. ( Jobbar ju vanligtvis dagtid...)
Brukar det vara så här? Varför blir det så här? Kan någon förklara? mvh newbien
Paxar? Jag tror du är rätt ensam att vilja ha den platsen! Jag ska sitta i ett tält och dricka champagne under terrängen den helgen istället! Kan ju vara hinderdomare samtidigt...blir nog kul
Dessutom tror jag allt gick över en dag den helgen.
Alltså första tävlingen för året. Det brukar lugna sig sen Chefen blev dock inte då glad när jag råkade anmäla alla hennes 4 på en dag och det var för sent att byta klassJag följde hetsen på FB idag med Tågarportens tävling i påsk. Jösses.
Jag är ju van från dressyren att man flera veckor innan vet att " den 1/3 kl 18:00 " så öppnar tävlingen för anmälan. Då får man i vissa fall stressa som bara den om det är en populär tävling.
-- Men att se ett meddelande på "rätt" Fb- sida , att tävlingen öppnat för anmälan ( 10:10 en tisdag, utan att man vetat vilken dag innan?) Flera av hästklasserna var fulla innan eftermiddagen skulle kunna kallas slut. Jösses igen.
Ska det vara så, gäller det att Ft-kompisar pingar mig om jag ska hinna anmäla mig. ( Jobbar ju vanligtvis dagtid...)
Brukar det vara så här? Varför blir det så här? Kan någon förklara? mvh newbien
Men det är väl en skimmel? Då tar jag hem den till mig iställetJa för om jag inte vinner kanske jag maler ner hästskrället istället
Hon försökte ju komma ifrån coola 50 åriga tanter på Össjös tävling när hon "råkade" glömma sin jacka i ridhuset och en ung snygg funktionär (JAG!) fick ta med den till terrängen. Jag tog det som en invit att hon försökte komma in i lite coolare gäng...mitt gäng alltså.Eller så kanske hon vill rida en roligare klass som då finns i Dagstorp...hmmm hänga med coola 50-åriga tanter eller rida roligare klass...vilket kan det vara????
paxar en hästskötarplats? Vilka piller går du på?Paxar hästskötarplatsen åtm ena dagen andra helgen!
@fio vilken dag skulle jag ta på benskydd på din häst?
Du ska inte tro så mkt på folk som bor i skogen Krumelur, troll tror jag dom kallas!! Dom brukar lura till sig stackare genom att hålla dom i handen!
paxar en hästskötarplats? Vilka piller går du på?
Den gamla sortens hästfolks piller
Nä knappast...inte en jävel av oss skulle anmäla sig frivilligt till det idag! Vi är utbrända för längesedan