Behöver jag ta med en köttkvarn också?Eller rättar mig själv...du får ta med kvarg, kött och vatten till henne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver jag ta med en köttkvarn också?Eller rättar mig själv...du får ta med kvarg, kött och vatten till henne!
Men då får du väl prispengar? Då får jag två koppar kaffeJag kan både vinna och bjuda på kaffe, iallafall EN av de båda... Om jag vinner får du inget kaffe
Vi har riktig vår idag , solen skiner, fåglarna kvittrar och hästar går nakna i sommarhagen (eller ja, de gick där tills jag såg att de brytit sig in och jag lyckades valla in dom i vinterhagen igen).-24 i lördags morse...
/Lady_S
-24 i lördags morse...
/Lady_S
Jag blev lite imponerad av alla ponnyfamiljer som ändå kom på våra tävlingar. Tur att det blev lite varmare hela tiden iaf! (Själv hade jag nog ringt och strukit mig, man kan ju inte klä sig vettigt när man ska ha tävlingskläder heller... )Plötsligt känns mina -15 grader inte så farliga... Men jag tycker det varit väldigt kalla nätter följt av varma dagarna nu, så det går ändå åt rätt håll. Även om mina fiskbullar inte börjat fälla än.
Jag blev lite imponerad av alla ponnyfamiljer som ändå kom på våra tävlingar. Tur att det blev lite varmare hela tiden iaf! (Själv hade jag nog ringt och strukit mig, man kan ju inte klä sig vettigt när man ska ha tävlingskläder heller... )
/Lady_S
Behöver jag ta med en köttkvarn också?
Men då får du väl prispengar? Då får jag två koppar kaffe
.....och tant tänker inte rida själv så klart?
Omplanering! En viss junior vill inte rida Åkerbo....
Eller så kanske hon vill rida en roligare klass som då finns i Dagstorp...hmmm hänga med coola 50-åriga tanter eller rida roligare klass...vilket kan det vara????
Du har missat viktig info i mitt förra inlägg. Gör om o läs rätt!Nä att hon inte vill hänga med dig är ju förståeligt, det var ju inte det jag skrev
Jag är ju sugen på att prova distans, men det där är för tidigt för mig...Ja det är imponerande! Själv längtar jag efter vår... Men om knappt tre veckor () rider jag 4 mil distansritt. Under förutsättning att det blir någon tävling. De vill ha femton startande och hittills är vi tre. Men jag har garderat mig och hyrt en b-kortslastbil, skulle aldrig våga köra transport i mars.
Jag är ju sugen på att prova distans, men det där är för tidigt för mig...
/Lady_S
Så då var alla hästar anmälda till de första tävlingarna... Längtar!! 5 stk på Revinge sen har jag bara tre första helgen i Tågarp. Känns nästan tråkigt. Mina egna får vänta till andra helgen. Det gäller ju att fylla upp alla helger också
Paxar hästskötarplatsen åtm ena dagen andra helgen!