EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plötsligt känns mina -15 grader inte så farliga... ;) Men jag tycker det varit väldigt kalla nätter följt av varma dagarna nu, så det går ändå åt rätt håll. Även om mina fiskbullar inte börjat fälla än. :nailbiting:
Jag blev lite imponerad av alla ponnyfamiljer som ändå kom på våra tävlingar. :love: Tur att det blev lite varmare hela tiden iaf! :up: (Själv hade jag nog ringt och strukit mig, man kan ju inte klä sig vettigt när man ska ha tävlingskläder heller... :meh: )

/Lady_S

Jag blev lite imponerad av alla ponnyfamiljer som ändå kom på våra tävlingar. :love: Tur att det blev lite varmare hela tiden iaf! :up: (Själv hade jag nog ringt och strukit mig, man kan ju inte klä sig vettigt när man ska ha tävlingskläder heller... :meh: )

/Lady_S

Ja det är imponerande! Själv längtar jag efter vår... Men om knappt tre veckor (:nailbiting:) rider jag 4 mil distansritt. Under förutsättning att det blir någon tävling. De vill ha femton startande och hittills är vi tre. :arghh: Men jag har garderat mig och hyrt en b-kortslastbil, skulle aldrig våga köra transport i mars. :crazy:

Eller så kanske hon vill rida en roligare klass som då finns i Dagstorp...hmmm hänga med coola 50-åriga tanter eller rida roligare klass...vilket kan det vara????:confused::angel:

Så då var alla hästar anmälda till de första tävlingarna... Längtar!! 5 stk på Revinge sen har jag bara tre första helgen i Tågarp. Känns nästan tråkigt. Mina egna får vänta till andra helgen. Det gäller ju att fylla upp alla helger också

Alltså jag är glad att jag inte har någon häst att starta nu :rofl:

Har följt hetsen på facebook och Tågarps tävling går fortfarande inte att anmäla till på min TDB :cautious:

Ja det är imponerande! Själv längtar jag efter vår... Men om knappt tre veckor (:nailbiting:) rider jag 4 mil distansritt. Under förutsättning att det blir någon tävling. De vill ha femton startande och hittills är vi tre. :arghh: Men jag har garderat mig och hyrt en b-kortslastbil, skulle aldrig våga köra transport i mars. :crazy:
Jag är ju sugen på att prova distans, men det där är för tidigt för mig... :(

/Lady_S

Så då var alla hästar anmälda till de första tävlingarna... Längtar!! 5 stk på Revinge sen har jag bara tre första helgen i Tågarp. Känns nästan tråkigt. Mina egna får vänta till andra helgen. Det gäller ju att fylla upp alla helger också

Paxar hästskötarplatsen åtm ena dagen andra helgen!

Paxar hästskötarplatsen åtm ena dagen andra helgen!

Paxar? Jag tror du är rätt ensam att vilja ha den platsen! Jag ska sitta i ett tält och dricka champagne under terrängen den helgen istället! Kan ju vara hinderdomare samtidigt...blir nog kul ;)

Dessutom tror jag allt gick över en dag den helgen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 787
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 098
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
327
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama