Inte jag heller, men å andra sidan...Tittade på H-gjorden, jag har aldrig sett en sån
...så vet jag inte vem Lill-Hille är heller?Skit i magplattediskussionen nu, enligt @fio ska jag få träffa Lill-Hille!
/Lady_S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller, men å andra sidan...Tittade på H-gjorden, jag har aldrig sett en sån
...så vet jag inte vem Lill-Hille är heller?Skit i magplattediskussionen nu, enligt @fio ska jag få träffa Lill-Hille!
Jag är ju glad att det finns sadelgjordar...och sadlar.
Jag var lat och hade tidsbrist igår eftersom jag skulle på födelsedagskalas så jag red barbacka med grimma och grimskaft igen. Jeeeflar vad det är obekvämt när man har en tax med mycket manke. Jag ska göra som Habina och skaffa en fjording nästa gång.
Mina är inte heller bekväma... För lite fett över ryggen, så jag känner av ryggraden om de inte går i form.
Skit i magplattediskussionen nu, enligt @fio ska jag få träffa Lill-Hille!
Det går trögare nu när man närmar sig normalvikt,
Du hinner gå upp allt igen före första start...Veckans dietuppdatering! Det går trögare nu när man närmar sig normalvikt, inte hjälper det att slarva med sina powerwalks heller. Istället för sedvanliga varannandagspromenader så har det blivit EN promenad på 12 dgr.
Minus 0.6 kg denna veckan bara
plus prosecco i tisdags
dåligkaraktär.nu
Du hinner gå upp allt igen före första start...
Fan vilken vinter det är i ödebygden alltså...om en timme har jag vår
Välkommen! Vårblommorna har tom kommit upp hos mig, vi är några veckor efter resten av Skåne.
Fan vilken vinter det är i ödebygden alltså...om en timme har jag vår
Pirathille?Pirathille menar du väl
Fios gamla bruna hästInte jag heller, men å andra sidan...
...så vet jag inte vem Lill-Hille är heller?
/Lady_S
Rub it in! Ta lite salt också.
Pirathille?
Jag ska köpa en lapp till honom. Med döskallar påJa han är ju enögd nu...Bara lappen som saknas