EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är ju glad att det finns sadelgjordar...och sadlar. :angel:
Jag var lat och hade tidsbrist igår eftersom jag skulle på födelsedagskalas så jag red barbacka med grimma och grimskaft igen. Jeeeflar vad det är obekvämt när man har en tax med mycket manke. Jag ska göra som Habina och skaffa en fjording nästa gång. :D

Jag är ju glad att det finns sadelgjordar...och sadlar. :angel:
Jag var lat och hade tidsbrist igår eftersom jag skulle på födelsedagskalas så jag red barbacka med grimma och grimskaft igen. Jeeeflar vad det är obekvämt när man har en tax med mycket manke. Jag ska göra som Habina och skaffa en fjording nästa gång. :D

Mina är inte heller bekväma... För lite fett över ryggen, så jag känner av ryggraden om de inte går i form. :o

Veckans dietuppdatering! Det går trögare nu när man närmar sig normalvikt, inte hjälper det att slarva med sina powerwalks heller. Istället för sedvanliga varannandagspromenader så har det blivit EN promenad på 12 dgr.

Minus 0.6 kg denna veckan bara :arghh:

plus prosecco i tisdags :sneaky:
dåligkaraktär.nu

Veckans dietuppdatering! Det går trögare nu när man närmar sig normalvikt, inte hjälper det att slarva med sina powerwalks heller. Istället för sedvanliga varannandagspromenader så har det blivit EN promenad på 12 dgr.

Minus 0.6 kg denna veckan bara :arghh:

plus prosecco i tisdags :sneaky:
dåligkaraktär.nu
Du hinner gå upp allt igen före första start... :sneaky:

:p

Du hinner gå upp allt igen före första start... :sneaky:

:p

Haha ganska omöjligt på 3 veckor skulle jag säga, särskilt eftersom dieten är så enkel att följa att det inte finns någon anledning att välja annan mat.

Min mamma började i måndags och har gått ner 3 kg, hon har bara 4 kg kvar att gå ner nu så hon är väldans glad!!

Alltså jag kan åka till Tågarp och göra något vettigt eller ovettigt (som att ta av benskydd eller på benskydd OCH dricka kaffe) men de jag hjälper har också skyldigheter till mig. Dvs vinna och bjuda mig på kaffe. Annars fakturerar jag i efterskott :angel:
Jag har stallet själv hela påskveckan så jag tänker INTE sitta vid en sjukhusbädd hela kvällen med någon som ramlat för hästarna måste få mockat o få mat. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 790
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 098
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama