Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad är det för stam på den? Något fälttävlanskackel eller?
Islandsponny ser du väl!
vad är det för stam på den? Något fälttävlanskackel eller?
Alltså jag kan åka till Tågarp och göra något vettigt eller ovettigt (som att ta av benskydd eller på benskydd OCH dricka kaffe) men de jag hjälper har också skyldigheter till mig. Dvs vinna och bjuda mig på kaffe. Annars fakturerar jag i efterskott
Jag har stallet själv hela påskveckan så jag tänker INTE sitta vid en sjukhusbädd hela kvällen med någon som ramlat för hästarna måste få mockat o få mat.
Ser framför mig hur fios o min fika korg ser ut inför säsongen:
Kvarg i diverse former och färger,turkisk yoghurt, kött av alla nötköttsslag, ett o annat kycklingben kan slinka ned, vidrigt bröd bakat av allt annat än vetemjöl, ägg dock inga räkor då de har tendens att hjälpa till så man inte kan starta terrängen! Alltihop toppat med lite havrekli!
Jag misstänker att det är en smula isbjörn i den med tanke på utseendet.
Alltså jag kan åka till Tågarp och göra något vettigt eller ovettigt (som att ta av benskydd eller på benskydd OCH dricka kaffe) men de jag hjälper har också skyldigheter till mig. Dvs vinna och bjuda mig på kaffe. Annars fakturerar jag i efterskott
Jag har stallet själv hela påskveckan så jag tänker INTE sitta vid en sjukhusbädd hela kvällen med någon som ramlat för hästarna måste få mockat o få mat.
Har du också börjat nu
Jag är lite ledsen att jag missar första helgen i Tågarp ska ni tävla båda eller när? Eller det vet man kanske inte före proppen?
Nope, vi har inte planerat Skaunetrip förrän senare på säsongen. Kör de tävlingar här runtomkring i april, sen älskade Gärds i maj och Dagstorp. @the_connemara
Ja självklart båda... Jag går från 90 klass till * klass på en helg, tänkte det blir något överkurs med ** klass då de båda är de enda klasserna som finns den helgen.
Omplanering! En viss junior vill inte rida Åkerbo....Dagstorp? Du sa ju att du skulle till Åkerbo den helgen?
Omplanering! En viss junior vill inte rida Åkerbo....
Men han kan få mitt kaffe dåDock är ju Hille med till Skåne.. han hade säkert blivit glad för att starta **! Är helt övertygad om att han hade hoppat runt felfritt även om han hade dött vid målgång
-24 i lördags morse...Fan vilken vinter det är i ödebygden alltså...om en timme har jag vår