EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
160226_002_56d2ff24e087c32f518680bf.jpg

Tre soldyrkande latoxar...

Alltså jag kan åka till Tågarp och göra något vettigt eller ovettigt (som att ta av benskydd eller på benskydd OCH dricka kaffe) men de jag hjälper har också skyldigheter till mig. Dvs vinna och bjuda mig på kaffe. Annars fakturerar jag i efterskott :angel:
Jag har stallet själv hela påskveckan så jag tänker INTE sitta vid en sjukhusbädd hela kvällen med någon som ramlat för hästarna måste få mockat o få mat. :D

Glöm de du! Att @fio skulle bjuda dig på kaffe är en utopi. Däremot får du säkert lov att fixa matsäck, dryck, kaffe och kaka själv o ta med dig till henne.....;)

Ser framför mig hur fios o min fika korg ser ut inför säsongen:
Kvarg i diverse former och färger,turkisk yoghurt, kött av alla nötköttsslag, ett o annat kycklingben kan slinka ned, vidrigt bröd bakat av allt annat än vetemjöl, ägg dock inga räkor då de har tendens att hjälpa till så man inte kan starta terrängen! Alltihop toppat med lite havrekli!:bump::banana::bump:

Ser framför mig hur fios o min fika korg ser ut inför säsongen:
Kvarg i diverse former och färger,turkisk yoghurt, kött av alla nötköttsslag, ett o annat kycklingben kan slinka ned, vidrigt bröd bakat av allt annat än vetemjöl, ägg dock inga räkor då de har tendens att hjälpa till så man inte kan starta terrängen! Alltihop toppat med lite havrekli!:bump::banana::bump:

Har du också börjat nu :D

Jag är lite ledsen att jag missar första helgen i Tågarp :( ska ni tävla båda eller när? Eller det vet man kanske inte före proppen? :D

Alltså jag kan åka till Tågarp och göra något vettigt eller ovettigt (som att ta av benskydd eller på benskydd OCH dricka kaffe) men de jag hjälper har också skyldigheter till mig. Dvs vinna och bjuda mig på kaffe. Annars fakturerar jag i efterskott :angel:
Jag har stallet själv hela påskveckan så jag tänker INTE sitta vid en sjukhusbädd hela kvällen med någon som ramlat för hästarna måste få mockat o få mat. :D

Jag kan både vinna och bjuda på kaffe, iallafall EN av de båda... Om jag vinner får du inget kaffe :devil:

Ja självklart båda... Jag går från 90 klass till * klass på en helg, tänkte det blir något överkurs med ** klass då de båda är de enda klasserna som finns den helgen.

Dock är ju Hille med till Skåne.. han hade säkert blivit glad för att starta **! Är helt övertygad om att han hade hoppat runt felfritt även om han hade dött vid målgång :laugh::laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 597
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
839
Senast: Ceta
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 23 24 25
Svar
499
· Visningar
13 931
Senast: Blyger
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka