En tjocksmocks dagbok

M

Mindra

Ännu en tjockis uppdatering från en galet fet Mindra, och det där med söta bilder på magen kan alla här bara glömma eftersom jag inte är de minsta söt utan bara brutal.

Idag gick jag (läs vankade) jag på stan och hör en liten pojke utbrista "kolla pappa vad tjooooock hon är, hon är ju tjockare än farmor!!!!".

Folk säger inte att jag ser härligt fräsch ut och inte heller ler de och säger vad mysigt.. Nej folk tittar medlidande på mitt vankande och det känns som att jag tagit på mig en sån där dräkt som gör att man ser ut som ngn som ska vara med i Ricky Lake och prata om sin vikt.

Jag har alltid varit nätt.. Min sambo säger att jag har vatten i vaderna och fötterna, men de är inget jag kan se så jag är lyckligt ovetande om mina elefantben dock jag kan tänka mig hur det ser ut. Min sambo är en god blivande far, han säger att det är charmigt. Efter han sagt det tar han sin lilla gymväska och skuttar nätt och glatt iväg till gymet för att behålla sin snygga kropp. Hemma sitter jag och jäser vidare.

Nej ni som saknar era magar och pratar om hur gulligt det är... er vill jag inte ens praaaaaaata med :mad:

En månad kvar en månad kvar.. jag kan flyga jag är inte rädd!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: En tjocksmocks dagbok

Vilken tur att vi inte pratar här utan skriver.. :angel:

Men nej, jag saknar INTE tiden då man vankade. Jag var så stor och tung i slutet så jag orkade knappt gå. Jag var mer eller mindre sängliggandes i slutet pga foglossningar och högt bt.

Men, trots det så saknar jag min MAGE och sparkarna. Det mysiga när man sitter eller ligger och VET att man har en liten bebis däri. Nu är min tjej snart 8 månader och ja, det känns som om att det var igår som jag låg på sjukhuset och höll henne för första gången och tänkte "åh, henne kan jag lätt skryta med på buke". (är man sjuk eller?)

Lycka till, innan du vet ordet av det så sitter du hemma och väntar på en finnig 15 åring som aldrig vill vara hemma utan bara ute och ränna med kompisarna....

"åh, henne kan jag lätt skryta med på buke". (är man sjuk eller?)

Hihi jaaaaaa det är lätt sjukt :D :p

kl

Jag håller med dej totalt, tror jag har nån liknande blogg faktiskt! Fast det jag var mest förvånad över var hur svårt det var att komma upp på hästen efteråt pga att jag var så osmidig i lederna!

Nä jag hade gärna tagit snbbversionen om det gick och jag saknar inte min mage det minsta! Men trots det kommer jag göra det igen hoppas jag! :love:

Ännu en tjockis uppdatering från en galet fet Mindra, och det där med söta bilder på magen kan alla här bara glömma eftersom jag inte är de minsta söt utan bara brutal.

Om det kan muntra upp dig så gick jag upp trettio (30) kilo under min graviditet. Det var inte det minsta sött, om du undrar.

Sex månader efter förlossningen hade jag gått ner 40, utan att anstränga mig, bara genom att amma en konstant hungrig liten plutt.

Jag gick upp 25 kilo :mad: Och med fruktansvärd foglossning. Och näää, det saknar jag inte ! Snorpan är nu 10 veckor och jag har 15 kilo kvar :eek: trots att jag typ inte äter något och bara häller ur mig mjölk. Men men, det går några hekto i veckan iallafall så jag får ha tåååålamod :D

Men ibland saknar jag magen ändå fast jag svor att jag ALDRIG skulle sakna den ... någonstans var det mysigt, trots oron och smärtan och fläsket.

Jag gick upp 25 kilo :mad: Och med fruktansvärd foglossning. Och näää, det saknar jag inte ! Snorpan är nu 10 veckor och jag har 15 kilo kvar :eek: trots att jag typ inte äter något och bara häller ur mig mjölk. Men men, det går några hekto i veckan iallafall så jag får ha tåååålamod :D

Men ibland saknar jag magen ändå fast jag svor att jag ALDRIG skulle sakna den ... någonstans var det mysigt, trots oron och smärtan och fläsket.

mwoooaaaa,(skrattar sinnessjukt)......

Jag gick upp 33 kg, det var inte det minsta gulligt......, lägg där till piggmentförändringar i ansiktet, acne attack, håret fick en flottattack mm mm....supernice:eek:
Nu 4 ÅR senare är det fortfarande 5-6 kg kvar, "kräksmiley", jag blir galen, det är ta mig f***n omöjligt. De första 18 kg "rasade" av men sedan gick det trögt, att amma i 7 månader hjälpte inte det minsta för mig.

Saknar absolut inte att vara gravid, förstår ts till fullo!

Älskar barn men vill inte vara gravid.....

Där sa du något, sövd i 9 månader :D
Fy tusan för att vara gravid, inget för mig!!!

Lycka till, innan du vet ordet av det så sitter du hemma och väntar på en finnig 15 åring som aldrig vill vara hemma utan bara ute och ränna med kompisarna....

Ingen fara, minsta tecken på negativa tonårsgrejjer så adopteras dem bort några år för att sedan bli mina igen när de blir trevliga. :D

Liknande trådar

Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 254
Senast: alazzi
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 025
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?