Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betalar ni i månaden för eran försäkring, vad ingår, vad täcker det och vad täcker det INTE? Sist men inte minst - Vilket bolag?
Jag har samma med liv på 5000 och betalar 150:-/månadBetalar strax under 140kr/månad för Hiiris försäkring. Är 50.000kr i veterinärvård och fast självrisk på 2500kr (ingen rörlig självrisk). Bolaget är if och försäkringen heter "stor hund" tror jag. Ingen livförsäkring då förutom att inköpspriset var löjligt lågt så tycker jag inte livförsäkring är värt det, viktigt för mig är bara att jag inte behöver tänka på om jag har råd eller inte att ge akut veterinärvård.
Glömde att jag har liv 17.000 och 18.000 på mina två.Har Folksams mellanförsäkring. Veterinärvård upp till 50.000, självrisk 1500 + 20%. Medicin 3000 och rehab 5000.
Täcker väl det mesta, men inte cellgiftsbehandling eller strålbehandling.
Priset är egentligen ca 2900 kr per hund (lancashire heeler), men då jag har dels hemförsäkring i samma bolag så får jag rabatt för det (250-300 kr per år och hund) och jag får även uppfödarrabatt så jag betalar ca 1800 kr per hund och år
Summa 380 kr i månaden för 2 hundar.
Betalar strax över 1000kr/månad.
3 hundar hos folksam och 5 hos agria.
50.000 i veterinärvård, livförsäkring mellan 15-25.000kr, användbarhetsförsäkring och rehab och medicin på samtliga.
Vilket bolag är billigast? Just för nyfikenhetens skull.
Vilket bolag är billigast? Just för nyfikenhetens skull.