En liten fundering...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jenny85

Trådstartare
... är säkert jätteolika, men ungefär när brukar illamåendet komma när man är gravid? och när brukar mensen upphöra (om den gör det)? :smirk:

Sv: En liten fundering...

mensen brukar inte komma alls om du är gravid ;) endel har dock småblödningar till och från... har det gått mer än 2 veckor sen din ägglossning och mensen inte dykt upp kanske du bör testa dig.... illamåendet kommer väll i regel i vecka 7, men jag mådde illa redan en vecka efter ägglossning... alltså alldeles i början.... hade inte ens gått in i vecka 4.... *fniss*

Känner jättemånga som har sin mens genom hela sin graviditet, eller väldigt länge i alla fall. Speciellt om man äter p-piller för då är det ju pillrena som framkallar en blödning...

men hur tidigt kan man testa sig då?

du kan testa då du ska ha din mens.... alltså om du har en normal cykel så 28 dagar från första mensdagen till nästa första mensdag.... haha förstod du.... så räkna med ca 28 dagar från förra gången du fick mens å så testar du....

men jag som ha p-stav och ändå vill testa mig hur gör jag? Jag har ju verkligen ingen regelbunden mens?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 275
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 473
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar