En liten fråga...

Sv: En liten fråga...

Blev dubbelt. Tänk vad man kan bli till sig när det gäller latex...

Senast ändrad:

Snart kan det vara sluttittat på svarta latex-byxor. SG sammanträder...

Hur vore det annars med: Avdankad tränare söker fru? Borde finnas fler av dem...

Pigga aktiva jockeys behöver ju knappast annonsera efter sällskap:smirk:

Hur vore det annars med: Avdankad tränare söker fru? Borde finnas fler av dem...

Eller man! Det är väl mest kvinnor som börjar träna nu för tiden! Minns när Christer Ljung var sportchef på Jägers och ville starta den Damklubb lik den dom har på travet. Uttråkade tränarfruar som kokar kaffe och delar ut priser.:devil:

Men vi insåg snabbt att det skulle mest bli en herrklubb. Bodils blandade beundrare, Bo-Göran Svensson, Lennart Henriksson, ja, det var länge sedan så jag kommer inte exakt ihåg vilka det var men det fanns fler. :bump:

Dom manliga tränarnas fruar var i alla fall för engagerade i rörelsen för att hinna servera kaffe!:D

Snart kan det vara sluttittat på svarta latex-byxor. SG sammanträder...

Pigga aktiva jockeys behöver ju knappast annonsera efter sällskap:smirk:

hehe nee det är som travets A-tränare... Bara det har det där A:et så flockas flickorna runt dem, oavsett hur de ser ut :rofl:

Så desperata kan väl ändå inte travflickorna vara...
Inom travet är i varje fall det ok att vara normalstor.

I England har vi ocksa nagra av jockeysarna i svarta byxor under vintern o anledningen ar att de ar mer vindtata och inte lika tunna som de vita, alltsa inte lika kallt o rida med dem :P

Det är väl en materialfråga inte färg?:confused:

Jag tror ta mig sjutton att det är första gången P-A har kallats porrig ?

Gummi, läder, piskar och betsel ... det är bara att bryta ihop och erkänna att galoppen är hur porrig som helst.

Undrar om detta hör under den gamla marknadsföringstråden ?

Jag tror ta mig sjutton att det är första gången P-A har kallats porrig ?

Gummi, läder, piskar och betsel ... det är bara att bryta ihop och erkänna att galoppen är hur porrig som helst.

Undrar om detta hör under den gamla marknadsföringstråden ?

Eller datingtråden? Den var kul, vi får ta upp den igen nu när våren kommer!:love:

Precis! Tur förresten att du hade Creetown annars hade vi haft transvetiter också! :angel: Miss ???:rofl:

Jag är honom tacksam för mycket.
Jag hade propsat på Blackbird, Steel Flight, Sha's Dream... vemsomhelst utom henne... fast hon var en riktig kapplöpningsmärr och en underbar personlighet.

Fatter inte dom vågor PA's byxor har vållat på officiellt håll. RG säger inget om färgen på byxor.
Snart börjar dedikerade ryttare säkert att rida i byxor som matchar dressen och då kan alla vi gamla vitbyx-stofiler slänga os i väggen.

Senast ändrad:

:love:FRIDOLINON:love:kommer garanterat att ha cerise,hur blir det tillmin leoparddress då tror ni hmmm kanske inte helt fel,vad spelar det för roll det är ju ändå inte det det handlar om,Galoppen är en av dessa härliga sproter som är befriade från personliga värderingar och bedömningar så till vida att det är den som är först vid snöret vinner däri ligger det väsentliga TAcK GODE GUD för detta:banana:

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 774
Islandshäst Valde att lägga tråden här trots att den nog bör ligga på utrustning. Kändes som att ni här på islandshäst har bäst koll. Men moderator...
Svar
16
· Visningar
1 795
C
Dressyr Jag vet att "hästföräldrar" är det värsta som finns men MÅSTE få skriva av mig. Dottern tävlade, med lektionshäst liksom de flesta på...
Svar
9
· Visningar
1 991
Senast: Tramptass
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
14 272
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar