En liten fråga...

Sv: En liten fråga...

P-A har en likadan jacka oxå.....:rofl:
Tänk er hel kittad i latex, många skulle vända sig i sina gravar....:devil:
Måste nog skaffa en häst och en en helsvart latexdress och sätta upp Mr Kinky.....:D
Och att Onkan wonkan skulle vara en porr stjärna.....Ja kanske, ska ringa ägarinnan och fråga!!!!:idea: (vem vet vad som händer på stallbacken efter 6......:o)

P-A har en likadan jacka oxå.....:rofl:
Tänk er hel kittad i latex, många skulle vända sig i sina gravar....:devil:
Måste nog skaffa en häst och en en helsvart latexdress och sätta upp Mr Kinky.....:D
Och att Onkan wonkan skulle vara en porr stjärna.....Ja kanske, ska ringa ägarinnan och fråga!!!!:idea: (vem vet vad som händer på stallbacken efter 6......:o)

haha det är kanske därför man alltid har så förbannat kul i ett galoppstall....:bump:

Ohh lala!! Dags å kirra en bra monté häst tror jag, å ha "Mr Kinky" som ryttare... hehe han e juh så naggande god :p

Vadå porrigt...... det behövs inge film för oss innom galoppvärlden. Vi går bara in i jockerummet innan loppet då bastun är i full gång och vågen går för högvarv.......... en annan blev något schockad första gången man skulle lämna dressen och detta karlar, män och gubbar gladerligen visade upp sig.:o:o:o Tror att de blivit lite bättre nu.......:confused: eller inte

När jag var väldigt, väldigt ung. För väldigt länge, länge sedan brukade Swartling säga att vi skulle börja fem så vi hade en timme till sex. :angel: Det hade väl räknats som sexuella trakasserier nu för tiden....

Haha vad fyndigt:rofl:

haha ja när jag för första gången skulle lämna en dress... ja fy gudarna vad jag hade önskat att jag var förvarnad.... för jag visste ju inte VAR jag skulle titta, i taket.. golvet? Nä var är UTGÅNGEN....hahaha:o

Haha, ja ett gäng mer eller mindre deffade svamphuggare sprillans näck eller iklädda endast nylonstrumpbyxor:angel:

mums... jag skulle nog trivas bra där jag.. / "absolut inte karl tokig" :angel::rofl:

btw, var tvungen å glo på lunch sändningen idag... latex brallan dök upp från ingenstans. Smaskigast var allt "bakifrån"..

mums... jag skulle nog trivas bra där jag.. / "absolut inte karl tokig" :angel::rofl:

btw, var tvungen å glo på lunch sändningen idag... latex brallan dök upp från ingenstans. Smaskigast var allt "bakifrån"..

haha ja satt och skratta för mej själv... för visst filma de lite extra bakifrån???
Men sen när han red i helsvart och de filma motsol, ja då såg man inte mycket av honom.:o

Vadå porrigt...... det behövs inge film för oss innom galoppvärlden. Vi går bara in i jockerummet innan loppet då bastun är i full gång och vågen går för högvarv.......... en annan blev något schockad första gången man skulle lämna dressen och detta karlar, män och gubbar gladerligen visade upp sig.:o:o:o Tror att de blivit lite bättre nu.......:confused: eller inte

Ha, ha! Glömde att när vi red på Åby var det gemensam dusch för herrar och damer! :bump:

Ja, dom har väl knappast ens en dusch där ;). Det är väl bara ett litet pyttebås? På Åby var det ett större rum med flera duschar jämte varandra. :bump:

haha stackarn är frusen.... kanske borde vara med i e tv serie.. Frusna män... eller Frusen jockey söker värme....:rofl:

Jag har alltid tyckt att "Jockey söker fru" borde bli en bra TV-serie, eller vad säger ni? ;)

Man kan ju börja undra vad det är för sport man håller på med. Räcker det inte med lackstövlar och pisk, ska det vara latexbyxor nu också..!? :d

KL

Det är ingen som har något emot att jag läcker ut lite om den här diskussionen till p-a himself? :devil:

KL

Det är ingen som har något emot att jag läcker ut lite om den här diskussionen till p-a himself? :devil:

haha nej det går så bra så :D (pustar ut, eftersom min starthäst = mitt nick, har en tävlingspaus & inte gillar monté. Så jag behöver inte vara "rädd" för en pinsam situation ;))

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 774
Islandshäst Valde att lägga tråden här trots att den nog bör ligga på utrustning. Kändes som att ni här på islandshäst har bäst koll. Men moderator...
Svar
16
· Visningar
1 795
C
Dressyr Jag vet att "hästföräldrar" är det värsta som finns men MÅSTE få skriva av mig. Dottern tävlade, med lektionshäst liksom de flesta på...
Svar
9
· Visningar
1 991
Senast: Tramptass
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
14 272
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?