En kort fråga om FK:s utbetalning

Comfort

Trådstartare
Idag kommer ju föräldrapengen, men jag har fortfarande inte fått in dem på kontot. Kommer de nån gång under dagen eller ska de komma automatiskt efter 24.00 så det har blivit nåt fel?

Sv: En kort fråga om FK:s utbetalning

Är det din första utbetalning ?

Jag får ju redan den 25:e eftersom det beror på vilken dag i månaden du är född ( jag har den 5:e ).

När ansökte du om FP?

Ja du ska få idag, men kanske att dina bankkontouppgifter är ofullständiga då får du en utbetalningsavi med posten .

Om du har e-leg så kan du juh kolla på FK hemsida om du kommer/skulle ha fått en utbetalning idag. Jag kan iaf se utbetalningarna för min sjukskrivning o jag antar att det är samma sak för fp.

jag fick min den 25 för jag är ju född den 1 maj, sen skall dom komma in direkt efter 24 slaget, men ring till fk och här så det inte har blivit något fel för det kan dom vara ganska bra på !

kom precis hem och det låg en avi i brevlådan, Trots att nu när jag kollade var kontouppg. riktig. :confused:

jaja, tack för era svar, får kolla detta vidare på måndag, nu tar jag helg:D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 365
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 292
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattraser bomba mig med info