Sv: En heldags träning i Örebro *bildbomb*
Kul att ni gillade Söndagen det gjorde jag med rolig träning med trevligt folk. Dagen börja perfekt med lite frukost ute på verandan innan vi begav oss till träningen.
äl framme så börja vi med lydighets träning.
Mrs_scabtree hann ta två steg innan vi bröt o börja om sen jäklar rassla det på så det stod härliga till..Så körde Mrs_scabtree på med linförighet denna gång samt inkallning o framåtsändande även få upp en mycket större bolldrift på sin hund. Tyvärr det som är lite synd är att hon är 3år o dom aldrig stimlerat det så man får det aldrig perfekt men man kan höja det avse värt.
Sen var det Gabbi som jag vart väldigt glad o se hennes lydnad hunden är bara 13mån o kommit jätte långt råda orkar koncentrera sig ganska länge nu o väldigt fin kontakt som ni ska ha bra beröm för.
Sen börja vi med läggande undergång, kommer bli bra i slut änden.
Sen inkallningsträning o jag säger bara springer hon fortare då ligger det en pälshög kvar o en naken råda kommer till matte.
Sen hade Gabbi gjort lunch som var riktigt god. sen efter det börja vi träna lite skydd med min träningsgrupps hundar och Mrs_scabtrees hund.
Gillar hennes hund skarpt fint aktivitet , härliga angrepp nu ska man tänka på att detta är första passet men hon bett hårt men dock inte fullt alla gånger men det ska jag lära henne att det är där man får vinst på.
Tänkte lägga in några bilder jag gilla som togs under söndagen.
?? pratar jag i en norsk mobiltelefon må tro??
Grupp träning med Jääkäri.
lite skyddsbilder.
Grima.
Kämpar på fint.
forts.