Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men tränar inte ni ipo ?
Fast de var ju söta de där små när jag väl tittade efter.
Dom har ju alltid gnällt på ÖBK om skyddet.
Man får alltid kliva åt sidan för allt o alla där.
Igentligen är bara för dom o acceptera att det är folk som tränar IPO på deras plan o är det så att det är så störande får man väl skriva en skylt att på ex måndag onsdag förekommer skyddsträning o pisksnärtar kan förekomma eller nåt liknande.
Sen vore det kul om fler blev med nästa gång vi kan ju göra annat då inte träna skydd utan kanske spåra eller bara lydnad. Finns gott om tid på en heldag.
Jag håller med dig. Tycker också att den inställningen är lite generell.
Själv började jag i Kumla men då var det nästan bara agillity och spår där. Har funderat på att bli med i Örebro mest för att komma åt IPO-R banan utan att klassas som inkräktare men som det låter i denna tråd verkar det inte vara så lätt "att få kompisar" där heller. Jag vet inte med ibland känns det som man valt fel ras. Jag vet inte hur många gånger jag fått höra : "Hur törs du ha en sååån dom är ju faaarliga"
Jag hade blivit svinsur om någon på min klubb drog fram pisken. Focus är nämligen skotträdd och reagerar kraftigt på pisk.
Självklart bara o bli med. Det är ju bara en hund så klart jag kan kolla på det...
Vi planerar en hel helg strax utanför Örebro
Jag o det träningsgänget sen Gabbi o Mrs_scabtree kanske kunde bli med då?
Vad har du för ras?
Själv har jag en blandras,så det kan jag garantera dig jag är inte välkommen någon stans med min hund!