En glad tråd

Freddie

Trådstartare
Jag skulle vilja starta en glad tråd bara för saken skull.
Åren innan jag fick Viktor var jag (som några av er här inne kanske minns) mer död än levande, gjorde flera självmordsförsök, var i princip dömd att leva på behandlingshem till och från resten av livet (jag är diagnostiserad med två personlighetsstörningar). Vikke trotsade preventivmedel och kom till i en anorektisk kropp och idag är han mitt allt.

Det lustiga är att jag verkligen känner mig som en BRA mamma också. Inte bara en Ok mamma, jag känner mig verkligen bra. Viktor är harmonisk, stark och modig och trots att jag har långt kvar till mitt mål, att försörja i stället för att försörjas av samhället, är jag ändå nöjd. Jag har kommit långt med tanke på mina förutsättningar.

Jag älskar min busiga ettåring så mycket att det gör ont. För två år sedan trodde jag att jag skulle fira alla mina kommande födelsedagar som död, men nu ska jag fira alla mina kommande födelsedagar som mamma :love:.

Sv: En glad tråd

Åh vad glad jag blev av detta inlägg!!!

Härligt att höra att det har vänt så för dig! YOU GO GIRL!

jag rös av att läsa dit inlägg=) Jag är glad för din skull! Lycka till med allt! *kramar*

Jätte kul att höra att du mår så bra!!!!:banana:

Och kärleken till sitt eget barn är fantastisk - de är som att vara nykär hela tiden, trots gråt, bajs eller tidiga morrnar.

Vad glad jag blir. Härligt att höra.

Jag har ju ochså en ettåring. Och jag tänkte imorse på vilken otrolig kärlek jag har inom mig. Jag har aldrig upplevt nåt liknande. :love:

Kram på dig och liten!

Ja, jag har faktiskt funderat på hur det verkligen har fungerat i många av de fall här på buke när folk skaffar barn trots svåra diagnoser, allvarliga psyk och hälsoproblem eller allmänt mkt struliga levnadsförhållanden.

Ibland har jag varit rejält bekymmrad så det är roligt att det har gått bra, i ert fall!

Fasen så härligt att läsa!
Hoppas att det får fortsätta gå åt rätt håll för dig :banana:
och er lilla familj med för den delen. :D

Underbart att läsa! Jag önskar lycka till även i fortsättningen! :)

Senast ändrad:

Åhhh jag ryser när jag läser, barn är så underbara:love:kommer med livet och man får en helt ny chans:love:

Underbart att läsa!!!!

Tack för att du delar med dig av din lycka:bow:

Håller på dej och din underbara son.

:banana::banana::banana::banana:

vart inte du överraskad med bröllopet oxå?
Tror jag minns tråden om dig för länge sen,
gud vad kul att livet börjar bli bra för dig! :banana:

Ja, jag har faktiskt funderat på hur det verkligen har fungerat i många av de fall här på buke när folk skaffar barn trots svåra diagnoser, allvarliga psyk och hälsoproblem eller allmänt mkt struliga levnadsförhållanden.

Ibland har jag varit rejält bekymmrad så det är roligt att det har gått bra, i ert fall!

Tro mig, jag har bekymrat mig för egen del också. Jag trodde aldrig att det skulle kunna gå såhär bra och tyvärr gör det ju inte det för alla heller :crazy:.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 883
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 564
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 215
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 117
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Broddar