En galning i klösträdet! *bildbomb*

cili

Trådstartare
Min lilla katt (Carmen) har blivit totalt galen, hon far runt i klösträdet som om det brinner i svansen på henne - flera gånger per dag.
Givetvis var jag tvungen att ta fram kameran vid senaste stollerycket, här har ni resultatet:

090129053.jpg

090129005.jpg

090129017.jpg

090129014.jpg

090129045.jpg

090129047.jpg

*fortsättning följer*

Sv: En galning i klösträdet! *bildbomb*

090129042.jpg

090129035.jpg

pga för dålig kamera så fick jag inga bra bilder på när hon flög upp och ner, så det överlämnar jag till er fantasi :D

Efter en stund var hon tvungen att ta igen sig i några sekunder, och då kunde jag få lite skarpare bilder
090129063.jpg

090129062.jpg

och givetvis får man inte glömma den andra katten (Boll), som sitter på första parkett och kollar fåglar
090129043.jpg

och äter upp repen:
090129029.jpg

090129027.jpg

Lyckades inte vara framme med kameran när den stora missen ålade sig runt i stegarna :rofl:

Hihi vilken bedårande min hon har på närbilderna! Andra och sista bilden i första inlägget var störtsköna. :D

:eek:
Dom får åka på kurs hos mina missar!
Här leks det missil i klösträden väldigt många gånger per dag, förstår inte hur dom klarat sig utan sina stora klösträd såhär länge ;) (fast, den stora kissen hoppar aldrig upp på frysen längre, så det kanske var den som var substitutet)

Det roligaste när jag tog pusta-ut-bilderna var att hon glömt stoppa in tungan i munnen, så den hängde utanför. Men det blev inga bra bilder på det

Åh, vilka härliga bilder! :love:

Jag är lite rädd att mina bara skulle sova på sitt stora klösträd om de hade ett...

Det roligaste när jag tog pusta-ut-bilderna var att hon glömt stoppa in tungan i munnen, så den hängde utanför. Men det blev inga bra bilder på det

Underbart! Det som min pappa kallar TPT (Tungan På Tork), och stönar över hur otroligt korkade mina katter ser ut när de gör så. :angel::rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 510
Senast: Farao
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 852
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka