Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En googling säger att Georg Kähny står bakom Dufour stables.Blir alltid imponerad övervhur vackra hinderna på mästerskap är! Både planket och muren är så fina!
Visst är det Cathrine Dufour som äger Henriks häst? Och King Edward? Tycker det är lite roligt!
Kom på att det är lite synd att hästskötarna inte får cred i detta mästerskapet. Gillade det under VM!
Aha! Det förklarar den sakenEn googling säger att Georg Kähny står bakom Dufour stables.
Vi får hoppas att landslagsveterinärerna är bättre på att se det än folk på bukefalosTycker Israeliska hästen Stawita såg stel ut i ryggen och väldigt kort ut bak. Och jag är värdelös på att ens se att en häst är halt.
Att det skulle finnas mindre än hälften så många starter.Vad tror ni skulle hända om det kom en regel till OS att varje land måste rida på hästar födda i det landet?
Vad tror ni skulle hända om det kom en regel till OS att varje land måste rida på hästar födda i det landet?
Jag håller med om att det är tråkigt att så få svenska ryttare rider svenskt, att hälften av hästarna i laget i år är svenskfödda känns ovanligt, men jag tror inte att det skulle gynna sporten alls. Tänk om Henrik och Rolf-Göran som bor utomlands skulle byta medborgarskap för att komma undan?Vad tror ni skulle hända om det kom en regel till OS att varje land måste rida på hästar födda i det landet?
Jag håller med om att det är tråkigt att så få svenska ryttare rider svenskt, att hälften av hästarna i laget i år är svenskfödda känns ovanligt, men jag tror inte att det skulle gynna sporten alls. Tänk om Henrik och Rolf-Göran som bor utomlands skulle byta medborgarskap för att komma undan?