Som Jens sa nu är vid första mellantiden om detta varit slalom och mycket kan hända på vägen ner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror tyvärr inte Jens klarar hålla ihop det till ett guld. Rolf-Göran däremotJa Jens verkar verkligen hittat fokuset och självförtroendet. Hade verkligen unnat honom eller RGB ett guld.
Tror tyvärr inte Jens klarar hålla ihop det till ett guld. Rolf-Göran däremot
Ja vi får se hur det utspelar sig.Jag tror på Jens. Han höll ihop det på VM så att det blev ett guld.
Ja det var verkligen en stilrunda!Vilken fantastisk start för svenskarna! Rolf-Göran är min absoluta favorit bland svenska ryttare, hans ritt gladde mig mest av alla idag.
Av de hästar som inte är svenska tycker jag allra mest om Stargold. En fantastisk gummiboll som jag väldigt gärna skulle ha använt om jag haft ett lämpligt sto och lyckats få tag i sperma.
Håller helt med i båda! Var förvånad att Stargold fick med sig ett hinder, annars såg det så otroligt fint ut. Bara det att han går på vanligt bett och inte ens en martingal ser fint ut.Vilken fantastisk start för svenskarna! Rolf-Göran är min absoluta favorit bland svenska ryttare, hans ritt gladde mig mest av alla idag.
Av de hästar som inte är svenska tycker jag allra mest om Stargold. En fantastisk gummiboll som jag väldigt gärna skulle ha använt om jag haft ett lämpligt sto och lyckats få tag i sperma.
Håller helt med i båda! Var förvånad att Stargold fick med sig ett hinder, annars såg det så otroligt fint ut. Bara det att han går på vanligt bett och inte ens en martingal ser fint ut.
Jag har alltid lågt förtroende för svenskar att hålla ihop det genom alla rundor. Men Rolf tror jag på. Hoppas innerligt att Zuccero fortsätter hoppa lika enkelt.
Är ju väldigt många inom två nedslag så kommer bli stora omkastningar.
Puma är med i startlistan för i dag, så vi får anta att den är OK.
Inte orimligtKan kanske dragit av sig en sko men vara ok nu efter skoning?
Igår startade 85 ekipage, av dessa blev två uteslutna. Idag är det 84 på startlistan. Någon som har koll på vilka som inte går vidare?
Igår startade 85 ekipage, av dessa blev två uteslutna. Idag är det 84 på startlistan. Någon som har koll på vilka som inte går vidare?
Jag missade det också, såg det nu när jag kollade resultatlistan från igår.Blev två uteslutna? Det missade jag helt.
Kan det vara nån som blev utesluten igår men som ingår i ett lag och därför får tävla vidare med laget men inte individuellt? Jag är osäker på reglerna...