Vad betyder onda
Jag nynnar ”riv, riv, riv” när vissa ekipage är på banan. Sen när de river så jublar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder onda
Bara jag som blir lack på att kommentatorerna hyllade Martin Fuchs till skyarna och bara nämnde vilken världsryttare och storfavorit han är?
Bara jag som blir lack på att kommentatorerna hyllade Martin Fuchs till skyarna och bara nämnde vilken världsryttare och storfavorit han är?
Ja alltså jag är nästan glad att jag jobbar tors fre så jag missar dettaDet är ju skönt att ni på Buke följer med bättre ögon än kommentatorerna De har ju inte nämnt något annat än a la "vilken vacker häst" när ryttare drar och viftar med spö...
Jag nynnar ”riv, riv, riv” när vissa ekipage är på banan. Sen när de river så jublar jag.
Puh! Ehning river och rider rätt långsamt.
Det hade varit så roligt om Jens hade fått vinna den här omgången!
Nä, Guerdat efter svenskarnaSå länge Ehning går till final är jag nöjd. Typ guld Jens, silver Roffe, brons Henke och fjärde plats Ehning?
Ja alltså jag är nästan glad att jag jobbar tors fre så jag missar detta
Orkar inte lyssna någon längre stund
Nä, Guerdat efter svenskarna
Nä, Guerdat efter svenskarna
Iliana kan ju vara lite upp och ner så tror minst på Henke av svenskarna. Som någon sa innan, Jens får gärna vinna denna gång
Ja, vinner inte en svensk så är det han jag hejar på!
Jag håller med. Hejar definitivt på Jens!
Tack!Lagresultat på denna länken
https://www.longinestiming.com/eque...hip-jumping-milano-milano/resultlist_01T.html
Kollade också igen och jag håller med brukar också vara dålig på att se sånt. Ryttaren kollar ju också tydligt ner snett bakåt så man kan ju misstänka att han känner någon orenhet kanske.Jag spolade tillbaka (3 h 53 min) till när Puma skrittar av och han ser helt klart oren ut (jag brukar vara dålig på att se sånt). Ryttaren sneglar bakåt också, frågan är om han känner det?