Jag ska författa ett mail när detta är klart just nu är det lite mycket som pågårSläng in en länk till online-resultaten då, för de verkar de inte ha tillgång till...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska författa ett mail när detta är klart just nu är det lite mycket som pågårSläng in en länk till online-resultaten då, för de verkar de inte ha tillgång till...
Jo det märkte jag också men varför fick de för sig att det inte stämdeDe verkade ju kolla på dessa en gång, men började prata om att det nog inte stämde (trots att det stämde)
Nej, på galoppsträckan mellan tvåan och trean är det en sänka med ett buskage och nästan alla kränger till i den passagen.
Vet inte, undrade också det. För att de inte kan räknaJo det märkte jag också men varför fick de för sig att det inte stämde
Jo det märkte jag också men varför fick de för sig att det inte stämde
Nej de verkar ha missat mattelektionerna heltVet inte, undrade också det. För att de inte kan räkna
Nej de verkar ha missat mattelektionerna helt
Eller hur@L8P8 Nu såg jag! Fascinerande att inte kommentatorerna ens märkt av det.
Missade olyckan, går det att se på play?
Startade TVn precis när det var avbrutet
Jag kollade nu i efterhand.Missade olyckan, går det att se på play?
Startade TVn precis när det var avbrutet