Nu är det igång igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch det låter inte braKollade play och där ser det ut som om höger framhov vrids i en mycket konstig vinkel när den försöker ta sig av från hindret.
Usch det låter inte bra
Kollade också nu. Ajaj, trodde det var ett bakben men syndes ju tydligt där att det var höger fram. När den kliver av hindret står den ju typ på kotan med hoven rakt åt sidanKollade play och där ser det ut som om höger framhov vrids i en mycket konstig vinkel när den försöker ta sig av från hindret.
Jag undrar vad det är i den där passagen mellan hinder nr 2 och 3 som alla hästar tittar på. Är det ngn som gömmer sig buskarna?
Kollade också nu. Ajaj, trodde det var ett bakben men syndes ju tydligt där att det var höger fram. När den kliver av hindret står den ju typ på kotan med hoven rakt åt sidan
Precis. Trodde också det var bak först.
Nej, på galoppsträckan mellan tvåan och trean är det en sänka med ett buskage och nästan alla kränger till i den passagen.Jag tycker man ser redan på B om den kommer hoppa C eller inte.
Eller menade du inte hinder fyra?
Nej många hästar skyggar mellan hinder 2 och 3Jag tycker man ser redan på B om den kommer hoppa C eller inte.
Eller menade du inte hinder fyra?
Hoppas hon går lång väg på 4an, tycker den ser så lång och oregerlig ut oftaBörjar nojja lite för Reality med de här smala snedställda hinderna, visst har hon haft lite problem på såna tidigare? Kanske bäst för henne att gå lång väg...
Det gör det på många av de som bryter ut på fyran, många gånger ser man det redan i landningen efter a-hindret, även om de inte bryter ut förrän på C.Nej många hästar skyggar mellan hinder 2 och 3
Men på Malin syntes det ganska tidigt att det skulle bli en utbrytning tyckte jag
Jag ska maila SVT om deras kommentatorer för de hänger inte riktigt med faktisktSeriöst, trodde dom verkligen att någon kunde rida in på 7.30?
Haha! Du är välkommen!Hoppas verkligen inte på brusten Aorta, men hursom såg det allvarlig ut.
@LenaH Jag tror du missat att skick inbjudan till mig gällande en dags terrängtittande hemma hos dig för att sedan gå ner till lokala pizzerian och fortsätta titta där medan vi väntar på maten.
Men visst, en annan får åka och slå på massa tappskor på "din" häst.
Släng in en länk till online-resultaten då, för de verkar de inte ha tillgång till...Jag ska maila SVT om deras kommentatorer för de hänger inte riktigt med faktiskt
De verkade ju kolla på dessa en gång, men började prata om att det nog inte stämde (trots att det stämde)Släng in en länk till online-resultaten då, för de verkar de inte ha tillgång till...