EM - fälttävlan

Jag tänkte också att det kanske var att den trillade ihop för att något brustit... Inte att den skadade sig av själva fallet.

Tyckte också det såg ut som om den satt fast men med tanke på avbrottet var det nog lite mer allvarligt än så :(
Jag såg inte innan den trillade utan först när den redan låg ner.

Tänkte direkt när jag såg polackens häst att det såg illa ut. Inte på grund av fallet men tyckte det såg ut som att nåt invärtes hände. Hoppas inte det är så dock... Kanske inte är den det gäller heller?

Hoppas verkligen inte på brusten Aorta, men hursom såg det allvarlig ut.

@LenaH Jag tror du missat att skick inbjudan till mig gällande en dags terrängtittande hemma hos dig för att sedan gå ner till lokala pizzerian och fortsätta titta där medan vi väntar på maten.

Men visst, en annan får åka och slå på massa tappskor på "din" häst. :cautious::meh:

Kollade play och där ser det ut som om höger framhov vrids i en mycket konstig vinkel när den försöker ta sig av från hindret.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det har ridits fälttävlan vid anrika Blenheim Palace i över 30 år. Nu har den brittiska arrangören fått förtroendet att arrangera ännu...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
117
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
133
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
100
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama