Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den lade sig liksom på frambomen, och sen klev den åt sidan och lade sig ned. Såg väldigt konstigt och inte särskilt dramatiskt ut.Vad hände egentligen, såg bara att den låg framför (?) hindret, inte hur den hamnade där?
Känns lite som när Hickstead dogFörstår inte att det kunde gå så illa? Såg ju helt odramatiskt ut?
Min tanke oxå nuKänns lite som när Hickstead dog
Jag hade velat se det i repris men nu har det gått så lång tid så antagligen har det gått illa hur eller hurBara jag som tyckte det såg ut som att ngt brast och ev. dog?
Jag tänkte också att det kanske var att den trillade ihop för att något brustit... Inte att den skadade sig av själva fallet.
Bara jag som tyckte det såg ut som att ngt brast och ev. dog?
Tyckte också det såg ut så, men med tanke på hur länge det varit avbrott nu känns det som det gått illa
Nej, att den satt fast eller att något brustit var väl vad det såg ut som. Och med tanke på tiden nu så lär det väl vara det sistnämnda tyvärr.Bara jag som tyckte det såg ut som att ngt brast och ev. dog?
Åh vad skönt!!! Den står upp!